1 2 3 4 5 6 7 8 101

MONSTER MAGNET - 4-Way Diablo

Okolo MONSTER MAGNET kolovaly vždy nejrůznější zkazky týkající se užívání zakázaných látek, kapela byla už od raných devadesátých let na seznamu problematických uskupení, ale nutno přiznat, že v rámci svých koncertních šňůr a co se týče pravidelnosti a přípravy věnované studiovému nahrávání, se vždy dokázala na výsledek náležitě připravit a koncentrovat. Do dnes netuším, zdali šlo o nafouknutou PR bublinu, nebo jestli členy této pozoruhodné bandy byli opravdu náruživí uživatelé drog, ale nebýt oněch časopisových drbů dané epochy, z úrovně je Více

04.10.2018Diskuse (5)Stray

UNDERØATH - Erase Me

Příznivci znovuzrozených metalcoristů UNDERØATH si museli počkat na vydání novinkové kolekce osm dlouhých let, a to až na začátek letošního dubna. Předtím než v roce 2013 vyhlásili oficiální rozpad, stačili aktivní Američané v první dekádě nového milénia vyprodukovat sedm regulérních „Elpíček“, z nichž především poslední čtyři je pasovaly do role žánrových vizionářů a ono klišoidní konstatovaní, že kapela odešla na vrcholu pro ně opravdu platilo dvojnásob. Hudební výrazivo šestice, tehdy mladíků, jsem dosti konzumoval, pořizoval si limitovan Více

02.10.2018Diskuse (2)Subeer

QUEEN - A Day At The Races

Po gigantickém úspěchu „Bohemian Rhapsody“ a celého alba „A Night At The Opera“ QUEEN na nic nečekali a vrhli se na přípravu další desky. Než k ní ale vyšel první singl, strhla na sebe kapela pozornost dalším neobvyklým způsobem – uspořádala jako poděkování svým fanouškům koncert zdarma. Jako ideální prostor pro davy příznivců, které se na koncertě očekávaly, se zdál být londýnský Hyde Park, a myšlenka to byla víc než správná, protože 18. září 1976 na QUEEN a předkapely na legendární londýnskou zelenou plochu dorazilo 150 až 200 000 fanoušků. Tím s Více

29.09.2018Diskuse (0)DarthArt

SUICIDAL TENDENCIES - Still Cyco Punk After All These Years

Tedy dost dobře nechápu, jak mám s tímhle nejnovějším albem od SUICIDAL TENDENCIES naložit. Problém není v tom, že jde vlastně o jistý exkurz do punkových vod a deska tak upaluje v poměrně přímočarém a bezstarostném tempu, ve kterém je i nálada vesměs pozitivní, slunečná a nestaví soubor před zásadní společensko-politické otázky, tak jako tomu někdy u těchto zatvrzelých agitátorů bylo v minulosti. Problém není ani tak v tom, že legendární crossoverová kapela výrazně přizpůsobila ráz skladeb chytlavosti a instrumentace se Více

27.09.2018Diskuse (1)Stray

VOIVOD - The Wake

Je obdivuhodné, jakým způsobem kanadští vizionáři dnes zrají. Ani jejich nejnovější počiny totiž nenesou žádné stopy opotřebovanosti a přichází vždy s vrcholně progresivní formou. VOIVOD si zkrátka jedou všechno po svém (stranou hlavního proudu) a nezajímají se o to, co kde náhodou letí. Umělecké hledisko jejich produkcí je pro ně zkrátka zásadní a oni, posíleni pětatřiceti lety muzikantské práce, mají natolik velký nadhled, že nikdy nedopustí zaváhání nebo přešlapování na místě. V každém svém okamžiku značí novinka „The Wake“ další Více

24.09.2018Diskuse (30)Stray

QUEEN - A Night At The Opera

V létě 1975 QUEEN pilně pracovali na čtvrtém albu. V tu dobu už to byla zkušená, vyhraná kapela, která dovedla k dokonalosti svůj originální rockově-divadelní styl, navíc měla pohromadě ohromné množství skvělých nápadů a teď šlo o to, vytvořit z nich stejně dobrý celek. O tom, že se dílo podařilo, hovoří dnes nejlépe fakt, že hotová deska, která dostala název „A Night At The Opera“, je podstatnou částí fanoušků považována za vůbec nejlepší album QUEEN a dokonce za jednu ze zásadních nahrávek rockové historie.Bohémská rapsodiePrvní singl z nové desky Více