1 2 3 4 5 6 7 8 122

LED ZEPPELIN - Led Zeppelin III

Za pouhé dva roky existence měli LED ZEPPELIN na svém kontě tolik zkušeností a úspěchů, že by to mnohým jiným muzikantům vystačilo na několik kariér. Čtveřice se prakticky v roce 1970 stává největší rock´n´rollovou institucí planety, obávanou a elektrizující koncertní jednotkou, způsobující pozdvižení kamkoliv zavítá. Mašinérie peněz v zlaté etapě rocku je roztočena do maximálních otáček. Z mladých a ambiciózních hudebníků se tak brzy stávají velmi bohatí lidé. Hektická atmosféra nekonečných přesunů na koncertních turné a Více

26.12.2019Diskuse (0)Stray

TURILLI/ LIONE RHAPSODY - Zero Gravity (Rebirth And Evolution)

Před delší dobou jsem čtenářům CrazyDiamond naznačil, že aktuální situaci v táboře nástupců italských symfonických metalistů RHAPSODY hodlám zmapovat kompletně. Tak tedy pro připomenutí, kreativní klávesově-kytarové duo Alex Staropoli a Luca Turilli společně s výtečným zpěvákem Fabio Lionem dali v roce 1995 vzniknout RHAPSODY. Z nich se později stali RHAPSODY OF FIRE. Po řadě velmi dobrých desek odchází ambiciózní Turilli a zakládá LUCA TURILLIS RHAPSODY. Dotyčný svou touhu po větší bombastičnosti dotáhl do extrému na albu „Prometheus (Symphonia Ignis Divinus) Více

25.12.2019Diskuse (0)Pekárek

LED ZEPPELIN - Led Zeppelin II

Je mylné si myslet, že vše na co LED ZEPPELIN od počátku dráhy sáhli, to jim vycházelo. Tak například několik úplně prvních britských koncertů s návštěvností okolo čtyř stovek diváků bylo příchozími spíše s určitou distancí odsledováno, než aby strhlo v publiku nějaký nápadně divoký rej. A to z důvodu počáteční nedůvěry, neboť byl nový projekt stáje Atlantic Records přijímán jako produkt tzv. kapitalistického rocku, který byl, dle kohosi, ostrovní mládeži programově předsouván. Nic nepomohla ani neuvěřitelná dynamika vystoupení, Více

21.12.2019Diskuse (1)Stray

DOWN ´N´OUTZ - This Is How We Roll

Když Joe Elliott, zpěvák z řad DEF LEPPARD, před deseti lety zakládal tenhle svůj boční projekt, myslel pouze na připomenutí odkazu jedné ze svých nejoblíbenějších kapel, britských 70´s rockerů MOTT THE HOOPLE, kapely poskládané okolo frontmana Iana Huntera, populární zejména v první polovině sedmdesátých let. Postupem doby se DOWN´N´OUTZ vyvinuli z revivalu v regulérní dlouhodobé těleso, přesně takové, které je schopné se prezentovat i  vlastní tvorbou. Třetí deska „This Is How We Roll“ vyšla letos na podzim a potvrzuje života Více

18.12.2019Diskuse (0)Stray

NASTY RATZ - Second Chance?

Na jednu stranu se musím pobaveně usmívat, když čtu jak ve svých promo materiálech prakticky úplně neznámá česká kapela propaguje vlastní úspěchy a cestu vedoucí k prosazení se v zahraničí, na stranu druhou rád přiznávám, že NASTY RATZ jsou od minulého týdne, kdy jsem jejich nové album poprvé slyšel, snad jedinou tuzemskou glam-metalovou kapelou, jejíž poslech mne baví. Čtveřice se sice drží zaběhlých šablon stylu, který slavil největší úspěchy hodně dávno a hodně daleko, tedy zejména v USA osmdesátých let, ale to vůbec nevadí, neboť kluci hraj Více

16.12.2019Diskuse (3)Stray

LED ZEPPELIN - Led Zeppelin

Když se dvaadvacetiletý a již tehdy vyhlášený studiový muzikant a velmi dobře placený nájemný kytarista Jimmy Page v roce 1966 objevil v řadách blues-rockových YARDBIRDS, doznala jeho dosavadní kariéra trochu živějšího směru. Do té doby si byl vědom nevýhod cestování a menšího finančního ohodnocení, které šlo ruku v ruce s členstvím ve stabilní kapele, zkrátka neměl dlouho důvod cokoliv na své klidné práci ve studiích měnit. Původně měl být uvnitř YARDBIRDS pouze dočasným baskytaristou, ale když jej zanedlouho formace vedená jedním z největších kytar Více