1 5 6 7 8 9 10 11 83

MANOWAR - Kings Of Metal

Pro valnou většinu metalových fanoušků se na sklonku osmdesátých let stalo album „Kings Of Metal“ nejen stěžejním dílem MANOWAR, ale i celé tehdejší scény a opravdu nebylo mezi námi mnoho těch, kteří by kouzlu této velkolepé jízdy odolali. Americká a vždy bojovně naladěná čtveřice opravdu ťala do živého a vybrousila zde z vlastností reprezentujících už dlouhodobě jejich styl, zkrátka to nejlepší a nejtitánštější dílo. Stejně jako tomu bylo u albového předchůdce „Fighting The World“, šlo o materiál, na kterém se nenacházela sl Více

08.05.2017Diskuse (29)Stray

MANOWAR - Fighting The World

Jakoby se MANOWAR právě v druhé polovině osmdesátých let rozhodli nahrávat jen alba, která budou vždy lepší a dokonalejší než všechna předchozí. Kapela byla plná hladu po velkých úspěších a svou cílevědomost, píli i talent dokázala prosadit do tvorby svých nejlepších desek. Vždyť ona tříletá pauza, kdy si čtveřice prostřednictvím koncertů upevňovala svou pozici v Evropě, vlastně posloužila nadcházejícímu velkolepému tažení. Vše začalo podpisem smlouvy s Atlantic Records, konkrétně s velmi malou avšak hodně agilní společností Atco spadající pod ně. Více

06.05.2017Diskuse (15)Stray

LIFE OF AGONY - A Place Where There´s No More Pain

V devadesátých letech patřili LIFE OF AGONY k stěžejním kapelám newyorské scény a prostřednictvím svých tří alb tehdy žali úspěchy po celém světě. Osobně jsem však tehdy mezi jejich příznivce nepatřil, protože mi jejich hudba připadala depresivní, negativistická a přehnaně naléhavá. Docenil jsem ta alba až postupem dalších dvaceti let a dnes LIFE OF AGONY považuji za jedny z nejcharismatičtějších vlajkových kapel Roadrunner Records (spolu s takřka bratrskými TYPE O NEGATIVE) a americké metalové scény poloviny devadesátých let. Zkrátka drželi prst na tepu doby, Více

04.05.2017Diskuse (4)Stray

CRAZY LIXX - Ruff Justice

Už dlouho jsem neslyšel od takto mladé kapely (patnáct let hudebních aktivit není žádný věk, že jo?) podobně silnou reminiscenci na stadiónový Hard´n´Heavy z přelomu osmdesátých a devadesátých let. Pátá řadová deska švédských CRAZY LIXX má totiž všechny atributy pečlivě vypiplané nahrávky, která dýchá vlastním životem, a byť zvukově i stylově vychází z mnoha předloh oněch slavných časů, má po skladatelské stránce na to, se i se značným zpožděním prosadit a mnoho rockových fanoušků prostřednictvím svých povedených skladeb bavit. Kdo by čekal nějaký laciný Více

03.05.2017Diskuse (7)Stray

MANOWAR - Sign Of The Hammer

Stejně jako tomu bylo v případě předchozího alba „Hail To England“, vznikala i deska „Sign Of the Hammer“ ve studiu v kanadském Torontu za účasti Jacka Richardsona. Skladby použité na čtvrtém albu se totiž většinou uchovaly ze stejných nahrávacích frekvencí jako v případě pouze o deset měsíců staršího albového předchůdce, ale s půlročním zpožděním a odležením byly posléze dodělány ve Velké Británii, kde si některé vzal na starost Tony Platt. Protože úspěch bojovné kapely na Starém kontinentě navnadil vydavatelství Music For Nations, stáj se rozhodla vypu Více

01.05.2017Diskuse (13)Stray

MANOWAR - Hail To England

Nahrávka, prostřednictvím které vzdali MANOWAR hold svým fanouškům na Britských ostrovech, znamenala další posun a naznačila větší možnosti realizace v oblasti americké heavymetalové hudby vycházející sice z odkazu NWOBHM vzorů, ale operující s mytologickými proprietami, epickým soundem a výpravnou stylizací. Angličané byli, krátce před zveřejněním „Hail To England“, na svém území poprvé svědky tažení těchto vyhlášených metalových válečníků. Události v Evropě v průběhu dalších let však nabraly mnohem dramatičtější spád a kapela svou šanci vycítila, takže ten kdo Více