1 4 5 6 7 8 9 10 83

PARADISE LOST - Gothic

Když se na úsvitě devadesátých let zjevili PARADISE LOST, okamžitě si prostřednictvím svého druhého albového zápisu „Gothic“ získali na svou stranu početné metalové fans, kterým bylo po poslechu tohoto díla jasné, že mají co do činění s neobyčejnou formací, jejíž zvuk nebyl podobný do té doby široko daleko nikomu. Kapela sice fungovala již několik let před tím a u stáje Peaceville Records vydala svůj poněkud opomenutý debut „Lost Paradise“ (1990), prostřednictvím kterého se zařadila po bok jiných, vesměs deathmetalových Ostrovních spolků jako BOLT THROWE Více

28.05.2017Diskuse (16)Stray

INSANIA - Crossfade

„Kapela hraje už tak dlouho, že ji ještě v roce 1988 stačili zakázat !“ Takhle nějak kdysi moderátor Pavel Anděl v televizi uvedl skupinu, která se letos na kraji léta dožije třiceti let existence a která navíc před pár týdny předhodila světu své deváté studiové album. Řeč je pochopitelně o brněnské smečce INSANIA, jednom z nejoriginálnějších a v posledních letech i nejoblíbenějších tvrdě rockových seskupení na domácí scéně. Takže určitě nebude od věci připomenout si trochu jejich příběh a nahrávky...PravěkPrvopočátky INSANIE nalezneme v brněnských Více

26.05.2017Diskuse (4)DarthArt

HATE - Tremendum

Zakřič HATE a ozvěna odpoví BEHEMOTH. A zdaleka nejde jen o zemi původu. Polská blackened deathová škola má sice mnoho styčných bodů a v mnoha případech tyhle kapely prostě generují obdobnou atmosféru. Mezi HATE a BEHEMOTH je ale podobnost ještě silnější: podobně znějící hudba, víceméně totožná image a koneckonců i stejné křestní jméno obou frontmanů. Jak Nergal, tak The First Sinner mají v občankách jména Adam. Tak to by bylo to první a teď to druhé: nebudu zastírat, že ač mám BEHEMOTH velmi rád, HATE mají v současnosti moje větší sympatie. Mnohými o Více

24.05.2017Diskuse (2)wuxia

RICHIE KOTZEN - Salting Earth

V kytarových kruzích spatřilo světlo světa zcela jistě velmi očekávané album roku 2017 a tím je již jednadvacátá sólovka Richieho Kotzena „Salting Earth“. Neuvěřitelné číslo, které je provázáno s kvalitou a obrovským hudebním vývojem. Navíc bych řekl, že poslední Richieho řadovky jsou více než kdy jindy multižánrové a mohou tak oslovit stále širší publikum. A poptávka po této hudbě zde je, protože až teprve projekt THE WINERY DOGS umožnil obrovskému zástupu rockových fanoušků pochopit, že Richie Kotzen není jen ten odpadlík z POISON a najatý zástup Pa Více

22.05.2017Diskuse (1)Kropis

CHRIS CORNELL - Euphoria Morning

Náhlá a nečekaná smrt Chrise Cornella šokovala zástupy rockových fans napříč celým světem, a protože zmíněný hudebník patřil i mezi mé velké oblíbence, považuji za vhodné uctít jeho památku připomínkou v podobě recenze jeho prvního sólového alba, od jehož vydání uplynulo již osmnáct let. Nahrávka vznikla v roce 1999, přesně v mezidobí mezi zpěvákovým veleúspěšným účinkováním v čele grungeových SOUNDGARDEN, které postupem doby dostal na piedestal nové rockové revoluce zažehnuté kapelami ze Seattlu v průběhu první poloviny devadesátých Více

20.05.2017Diskuse (21)Stray

KOBRA AND THE LOTUS - Prevail I

Kanadská heavymetalová úderka KOBRA AND THE LOTUS funguje již zhruba deset let a za tu dobu má na svém kontě již čtyři řadové desky. Ta aktuální vychází právě nyní u Napalm Records a nese název „Prevail I“. Výraznou postavou kvarteta je bezesporu blonďatá atraktivní zpěvačka Kobra Paige vlastnící rozmáchlý a silový hlas, prostřednictvím kterého je schopna bez problému obstát mezi těžkou žánrovou konkurencí. Její pěvecký projev je bezesporu výraznou ozdobou hudby Kanaďanů, vždyť právě kolem ní se vystřídalo již mnoho hudebníků. Personální změny t Více