1 4 5 6 7 8 9 10 91

L.A.GUNS - The Missing Peace

Tak tedy v roce 2017 se fanoušci po patnácti letech konečně dočkali prvního alba L.A.GUNS, na kterém znovu působí, jak zpěvák Phil Lewis, tak kytarista Tracii Guns. Oba muzikanti se jak známo kdysi rozkmotřili a každý po dlouhá léta vedl své vlastní L.A.GUNS, přičemž obstojná alba se dařilo nahrávat především Philu Lewisovi, který dokonce několikrát vyjel i na evropské turné a celkově neusínal na vavřínech a působil se svou formací poměrně aktivním dojmem, kdežto Traciiho aktivity byly soustavně rozmělňovány i mezi jiné projektíky. Dnes se situac Více

23.10.2017Diskuse (0)Stray

MARILYN MANSON - Heaven Upside Down

V současné době je na tomhle týpkovi, vystupujícím pětadvacet let pod uměleckým jménem MARILYN MANSON, nejzajímavější ona skutečnost, s jakou přesvědčivostí a vervou stále věří, že se to celé přeci jen jednou vrátí, a děje se tak navzdory ne zrovna podnětnému vyznění valné většiny jeho pozdních alb. Jeho nová deska „Heaven Upside Down“ je další demonstrací vyprahlosti a skladatelské impotence, která hlavního principála provází už od poloviny minulé dekády. Stále zhruba podobný (dost možná čím dál lacinější) zvuk, stále totožná stylizace písní, které Více

21.10.2017Diskuse (10)Stray

SONS OF APOLLO - Psychotic Symphony

Chci předně říct, že jsem nikdy nefandil super projektům a vlastně jsem vždy podobná uskupení považoval za mnohdy méně silná, než bezejmennými pomalu budované kapely vystupující spolu už od adolescence a postupně si získávající respekt, skrze vlastní, dlouhodobě pečlivě pilovanou, společnou cestu, jenže už z prvních ukázek debutového alba „Psychotic Symphony“ od SONS OF APOLLO šlo vytušit, že tentokrát půjde o zajímavou věc a že pětice má zjevně v zásobě, kromě svých jmen, také kvalitní songy. Sice netvrdím, že dostáváme fenomenální album, ale určitě jde o Více

19.10.2017Diskuse (25)Stray

PÄNZER - Fatal Command

Málokdy se stane, zvlášť pak v posledních letech, že si boční projekt získá velkou oblibu a jeho fungování bude fanoušky vysloveně oslavováno. V případě německého projektu PÄNZER došlo už na debutové desce „Send Them All To Hell“ k něčemu podobnému. Tehdy ještě trojčlenný band sklidil příznivé ohlasy a zkušení harcovníci se vyloženě těšili z nemalého nadšení metalových hord, zvláště pak u našich západních sousedů, kde má podobná hudba silné zázemí. Od té doby sice došlo v řadách PÄNZER k personální změně, kdy odcházejícího kytari Více

18.10.2017Diskuse (7)Stray

SAX - Zóna strachu

V dnešním díle našeho archeologického seriálu o domácím metalu raných devadesátých let se poprvé vymaníme z dosahu sampleru „Ultrametal“ a začneme mapovat i jiné kapely, které se ke svému debutovému albu dostaly z trochu jiného startovního bodu. Stále ale zůstaneme u firmy Monitor, která v prvních porevolučních letech zaháčkovala většinu důležitějších domácích seskupení a měla na tvrdý kov v době, kdy nejvíc letěl, dá se říct monopol. Dnes si připomeneme její „úlovek“ z jižní Moravy – brněnskou kapelu SAX.Death SteelTahle parta, která si pro název zvolila jist Více

13.10.2017Diskuse (36)DarthArt

THRESHOLD - Legends Of The Shires

V posledních dvaceti letech nemůže fanoušek britských progresivistů THRESHOLD zkrátka sáhnout vedle, neboť kapela si po dlouhá léta zachovává úžasnou skladatelskou vitalitu a vysokou úroveň svých poměrně dlouhých, propracovaných, ale zároveň i velmi příjemně poslouchatelných nahrávek. Navzdory příklonu THRESHOLD k oné prog-metalové žánrové větvi není třeba se u těchto zkušených harcovníků obávat nějakých neposlouchatelných a nepřehledných úletů, naopak, umění vystavět chytlavé a zároveň dlouze dozrávající skladby patří k nejsilnějším discipl Více