THE DRAIN - We, Love, We

Tak tohle se opravdu povedlo. Pražským garage rockerům THE DRAIN vyšla letos u Election Records jejich druhá řadovka (u této značky jde však o jejich debut, neboť ten skutečný debut „Get Back To The Swamps, Death!“ jim vyšel už v roce 2010 u Drug Me Records), která má všechny předpoklady stát se v tuzemských končinách žhavým materiálem pro nadcházející období. Všechny příznivce pouliční a jiné frackovsky nasměrované hudby rozhodně nové skladby potěší.  Album „We, Love, We“ totiž nepostrádá garážovou syrovost, ani  mr Více

13.12.2013Diskuse (0)Stray

PEARL JAM - Lightning Bolt

Je tomu už dvacet let, kdy masivní grundgeová tsunami doslova vymrštila kvanta nadějných spolků na rockové výsluní. Netrvalo zas tak dlouho a následovný odliv valnou většinu z nich spláchl zpět do moře zapomnění, dávajíce prostor novým trendovým vlnobitím. Američané PEARL JAM jsou jednou z mála kapel (ne-li vůbec jedinou), která přežila období své absolutní slávy a během dvou dekád si (i přes určité šedivější okamžiky kariéry) dokázala udržet pověst uctívané rockové ikony, jejíž desky jsou pořád s napětím očekávány. Nejinak tomu bylo Více

11.12.2013Diskuse (0)Subeer

REFLECTED - Break Apart

Asi nemusím rozsáhle popisovat, jak blbě si musí připadat recenzent/ hudební nadšenec, který na nahodilou informaci o vydání nějakého díla, odpoví kladně, jakože si recenzi na dotyčný matroš rád napíše, protože ho zkrátka zaujme promo popisek a dotyčnou kapelu nezná, těší se na nahrávku a ve výsledku zjistí, že se mu to vlastně nelíbí a to i přesto, že dotyčná kapela hraje jemu blízký styl hudby. Přesně to se stalo nyní. První možností je, že článek ani psát nezačne a nosič s omluvou vrátí, druhou je potom psaní recenze, v průběhu které Více

07.12.2013Diskuse (0)Stray

IMMOLATION - Kingdom Of Conspiracy

Pojem death metal má v současné době daleko širší význam než před pětadvaceti lety, kdy ho, za podpory silných hudebních vydavatelství, začala praktikovat celá řada především amerických spolků. Z dnešního pohledu je potěšitelné, že valná většina původních průkopníků tohoto žánru, pokud se jim tedy do cesty přímo nepostavil nevybíravý osud každého smrtelníka, je neustále muzikantsky aktivní a chrlí pro své fanoušky další a další desky. Newyorští IMMOLATION, se svými pětadvaceti křížky na krku, určitě takovými pionýry jsou. Kvarteto je do Více

05.12.2013Diskuse (0)Subeer

KYLESA - Ultraviolet

Zkušení Jižané KYLESA dnes směřují k většímu zpřístupnění vlastní tvorby, ostatně, stejně jako se tomu děje u všech kapel, u kterých postupem doby dochází k rozšiřování fanouškovské základny. Jejich kroky jsou však znatelně pomalejší a rozvážnější než tomu bylo v některých jiných případech. Postupné odbourávání právě divočejších (a k hardcore inklinujících) prvků na úkor rozvážnějších (mnohdy až psychedelických) momentů, je totiž již pár sezón zřejmou trasou KYLESA. Vývojová linie jejich tvorby je však v průběhu celých dva Více

02.12.2013Diskuse (0)Stray

TOXIC HOLOCAUST - Chemistry Of Consciousness

Americké trio TOXIC HOLOCAUST, vedené blonďatým lídrem Joelem Grindem, se letos dostalo do širšího zorného pole všech sběratelů retro metalové hudby. Vzhledem k tomu, že soubor už funguje nějaký ten rok a nová deska rozhodně není jejich debutem, stalo se tak rozhodně déle, než by to u kapely uctívající stará pravidla žánru thrash, bylo obvyklé. Zejména v současné době, která je tomuto směru velmi pozitivně nakloněna. Kapela z Oregonu má na svém kontě již pět řadovek (včetně novinky „Chemistry Of Consciousness“) a navíc nějaká Více