MOTÖRHEAD - Aftershock

Letošní zdravotní komplikace Lemmyho Kilmistera poprvé roznítily obavy nad další existencí natolik nepostradatelné legendy, jakou britští MOTÖRHEAD bezesporu už skoro čtyřicet let jsou. Za dva roky bude této bájné personě, kormidlující svou ocelovou mašinu až do bran pekelných, přesně sedmdesát, což je samo sebou v oblasti natolik hřmotné hudby, jakou se tito Angličané prezentují, věk bezesporu rekordmanský. Žádný sedmdesátník ještě nikdy nestál v čele světově proslulé heavy metalové kapely. Přes všechny peripetie, které sebou nese věk hlavního Více

22.10.2013Diskuse (7)Stray

DEATH ANGEL - The Dream Calls For Blood

Kalifornští DEATH ANGEL se letos opravdu pochlapili. Jejich novinka „The Dream Calls For Blood“ patří rozhodně mezi to úplně nejlepší, co tahle kapela kdy vydala a zároveň i mezi to nejlepší, co v posledních letech vzešlo z tolik provařené škatulky - thrash metal. Pokud je tahle škatulka zmiňována jako provařená, pak musím doplnit, že je tomu tak pouze po právu, neboť to je právě thrash, co před téměř třiceti lety způsobilo nejvýraznější evoluční posun metalové hudby a dokázalo upoutat pozornost něčím zcela jiným než bylo obvyklé u hard roc Více

20.10.2013Diskuse (2)Stray

MALIGNANT TUMOUR - Overdose & Overdrive

Pátá dlouhohrající deska sveřepých ostravských patriotů MALIGNANT TUMOUR se jmenuje „Overdose & Overdrive“ a asi by nemělo být těžké odhadnout konkrétnější hudební obrysy skrývající se pod tímto více než výmluvným názvem. Pokud přece jenom tápete, tak by vám měl otevřít oči (a zcela jistě i otevře) stejnojmenný videoklip, ve kterém kvarteto muzikantů (i zlepšujících se herců) téměř bez obalu prezentuje veškeré fatální následky závislosti na věčném rock´n´rollovém fenoménu. Ono fascinující spojení rock´n´roll je možná trošku přespříliš, ale Více

17.10.2013Diskuse (0)Subeer

ARCTIC MONKEYS - AM

První co vás při poslechu nové, již páté řadové desky britských ARCTIC MONKEYS udeří do hlavy, je uvědomění si té změny, jakou tahle stále ještě mladá kapela absolvovala od roku 2006, kdy se svým debutem na Ostrovech naplno zabodovala a prostřednictvím internetových kanálů se rovněž stala nejprodávanější debutující kapelou britské rockové historie. Dnes už jsou chlapci ze Sheffieldu opravdu někde jinde než v těchto časech jejich punkového poflakování a frackovsky řízného rocku, jakým se vykazovali ve svých počátcích. S&nb Více

16.10.2013Diskuse (0)Stray

ONSLAUGHT - VI

Angličané ONSLAUGHT jsou dnes stále prototypem poctivé old-schoolové řežby. Co víc, mám z nich mnohem lepší pocit než v jejich původním období. Tihle pánové pamatují dění okolo zlaté éry thrash metalu, kdy v druhé půli osmdesátých let stáli tak trochu v ústraní na rozdíl od všech notoricky známých, amerických případně německých  značek, které už tenkrát držely první ligu. Dnes, kdy mají fanoušci o něco širší a svobodnější možnost volby, se vlastně rozdíly smazávají, nehledě na to kdo je jak podporován mediálním prům Více