OVERKILL - White Devil Armory

Tak už je zde zase přítomno ono pověstné zelené newyorské peklo. Bere nás na nekompromisní thrashmetalovou steč se vší vervou a opět pěkně od podlahy. OVERKILL se totiž momentálně zdají být  tou jednoznačně nejzatvrzelejší bestií v tomto metalovém ranku. Něco o tom prozradily hned čtyři koncerty, které jsem od nich shlédl v posledních letech. Všechny byly vynikající a ukázaly s jakým nadšením a energií do toho padesátníci stále šlapou. Newyorčané totiž chytli v poslední pětiletce formu vpravdě bohovskou a hrnou poctivý nářez do s Více

20.07.2014Diskuse (10)Stray

JUDAS PRIEST - Redeemer Of Souls

Pokud patříte k dlouhodobým příznivcům britských heavymetalových veteránů JUDAS PRIEST, musí vám být jasné následující. Všechno zásadní a podstatné tahle legenda řekla už dávno. Konkrétně tedy v rozmezí let 1975-1990, kdy úspěšná řada alb vyvrcholila nepřekonatelným milníkem „Painkiller“. Ty časy se už nikdy nevrátí a opravdu nemá cenu hledat vinu v kapele, protože ta dělá dodnes co může, aby fanouškům předhodila další porci čehosi, co bude alespoň trochu upomínat na jejich slavnou epochu. Ono to vlastně dnes není ani fyzicky možné, Více

16.07.2014Diskuse (16)Stray

CORROSION OF CONFORMITY - IX

Nevím tedy jak vám, ale mně Pepper Keenan v řadách jižanských nezmarů CORROSION OF CONFORMITY trochu chybí. Byl jsem totiž před třemi lety svědkem vystoupení této kapely na festivale Brutal Assault (pozn.autora: už třetí koncert jaký jsem od nich v životě viděl – první dva proběhly v hloubi devadesátých let v předprogramech pražských vystoupení MEGADETH a METALLICA) a právě tohle vystoupení mi i přes svou ohromnou uvolněnost přišlo jenom jako nějaká jam session tří zkušených rockerů. Bezejmenné album, které právě tehdy vyšlo, bylo vš Více

13.07.2014Diskuse (1)Stray

TOM KEIFER - The Way Life Goes

Frontman od velmi dlouho studiově pauzírující kapely CINDERELLA (ano, letos je to již dvacet let od posledního alba, což ovšem nic nemění na opětovně velmi dobře navštěvovaných turné této kapely v současné době za Velkou louží) konečně zrealizoval své debutové sólové album, které navzdory všem těžkostem jakými si v osobním životě prošel (z těch pro hudbu podstatných musím zmínit na mnoho let determinující problémy s hlasivkami), dopadlo dobře. Tom Keifer je stále velmi schopným skladatelem, což rovněž už postupem kariéry v řadách glam Více

27.06.2014Diskuse (2)Stray

JACK WHITE - Lazaretto

Vlastně se v případě druhého sólového alba Jacka Whitea jedná o velmi typickou ukázku  jeho hudebního rukopisu, se kterým se tento pozoruhodný písničkář z amerického Středozápadu potýkal doposud. Zejména pak v době po rozpadu jeho ústřední kapely THE WHITE STRIPES. Dost pravděpodobně jde o poklidnější materiál, než nabídla jeho sólová prvotina „Blunderbuss“ před dvěma lety. Folkové party zde dozajista převládají nad těmi dravějšími, ale to asi čekal téměř každý. Americká písničkářská tradice je pro něho nade vše a novinka to plně pot Více

26.06.2014Diskuse (0)Stray

SEPTICFLESH - Titan

Hned zkraje léta jsme se dočkali dalšího počinu od dnes zjevně nejslavnější extrémní metalové kapely, pocházející z jihovýchodní Evropy. Současné tvorbě řeckých smrtonošů SEPTICFLESH je ostatně v adekvátních hudebních médiích věnována velká pozornost a ruku v ruce s tím vlastně jde i nápadná úhlednost jejich nejnovějších produkcí, které jsou, počínaje úspěšným albem „Communion“, jak se patří vypiplané a ve všech směrech silácky působící. Čerstvá novinka „Titan“ zní právě díky orchestrálním partům a všelijakým samplům opět velkolepě, takže Více