UNISONIC - Light Of Dawn

Nastala doba, kdy se snaha o znovuvzkříšení Michi Kiskeho pro metalovou scénu začíná všem vyplácet. Myšleno, jak všem zúčastněným hudebníkům včetně jeho a samozřejmě hlavně také fanouškům, kteří zde opětovně dostávají naprosto špičkově ošetřený materiál, jenž táhne kromě Kiskeho hlasu zejména skladatelské a producentské mistrovství Denise Warda, muzikanta, kterému musí být Michi hodně vděčný. Vždyť právě Ward složil na druhé album UNISONIC hned deset songů z dvanácti a dlel u vzniku nahrávky od začátku její studiové realizace až do finálu. Více

21.08.2014Diskuse (3)Stray

HELLYEAH - Blood For Blood

Texaskou partu, sdružující se kolem bývalého bubeníka PANTERY Vinnieho Paula, snad nemusím dlouze představovat. Po tragické smrti Dimebaga Darrella se zbylí členové rozprchli do svých vlastních hudebních aktivit, v čemž to měli všichni až na Vinnieho Paula poměrně jednoduché, ten musel rozjet novou bandu prakticky z nuly. Ale to už je osm let zpátky a předmětem zájmu je nová řadovka, v pořadí již čtvrtá, nazvaná „Blood For Blood“. Poměrně slušná bilance čtyři desky za osm let. S jejich kvalitou je to ale o něco horší. Po předchozí „Band Of Brothers Více

20.08.2014Diskuse (6)Kropis

VANESSA - Antidotum

Když se před pěti roky pražská EBM formace VANESSA rozhodla po mnohaleté pauze vrátit na scénu, bral jsem to sice jako dobrou zprávu, ovšem přistupoval jsem k návratu s určitou zdrženlivostí. Přeci jen více než desetileté pauzírování není zrovna krátká doba. Naštěstí se obavy nenaplnily, protože hned první po-comebackové album „Ave Agony“, nahrané ještě v sestavě s původním členem Danielem Rodným, se po všech stránkách povedlo. Dodnes považuji právě „Ave Agony“ za skvělou věc, která v mnohém ještě překonala star Více

17.08.2014Diskuse (0)Stray

SUICIDAL TENDENCIES - The Art Of Rebellion

Když se rozdováděná partička okolo Mika Muira na počátku devadesátých let propracovala mezi novou metalovou elitu, pravděpodobně řešila, jak si své pozice co nejlépe udržet, aniž by jejich tvorba utrpěla na kvalitativní újmě. Ono pověstné obhájení je totiž vždycky složitější než samotná cesta vzhůru. Zpětně však musím říct, že na následujícím materiálu nazvaném „The Art Of Rebellion“ nakonec kapela zvolila úplně tu nejlepší možnou variantu. Znakem nahrávky byla totiž absolutní odlehčenost, hravost a až písničkově rocková forma, která šla ruku v ruce s mu Více

10.08.2014Diskuse (0)Stray

SUICIDAL TENDENCIES - Lights...Camera...Revolution

Co vlastně v krátkosti říct k SUICIDAL TENDENCIES z prvního období, tedy z doby ještě před tím než přišli s tímto skvělým materiálem? Asi v krátkosti tohle. Původně hodně nekompromisní hardcoreová agitka z Venice (něco o tom napověděl i song nazvaný „I Shot Reagan“ umístěný na kultovním a velmi průkopnickém hardcore debutu) se postupem osmdesátých let vypracovala z ortodoxní hardcore kapely s označením „Worst Band in Flipside“, jejíž koncerty byly v úplných počátcích (někdy kolem r. 1982) pouze přehlídkou agrese vyvoláv Více

09.08.2014Diskuse (0)Stray

SUICIDAL TENDENCIES - How Will I Laugh Tomorrow...

Při zpětném pohledu na vývojovou linii hudby kalifornských SUICIDAL TENDENCIES je pravdou, že za pravověrný hardcore lze považovat pouze jejich bezejmenný debut z roku 1983, který se však i po jednatřiceti letech těší doslova kultovnímu postavení a samotná kapela z něho na koncertech dodnes čerpá, nicméně na dalších deskách už byl poměrně jasně patrný vývoj, konkrétně k metalovějšímu fundamentu a propracovanějším strukturám skladeb, které šly ruku v ruce s tím jak Mike Muir zkvalitňoval hráčský kádr. Tehdy se zde počal rýso Více