METAL CHURCH - Hanging In The Balance

Ve své době jsem tuhle desku jaksi nepochopil, vždy na mě totiž působila dojmem vyluhovanější záležitosti než dvě předchozí bujaré jízdy. Zvláště pak po svěží, dravé a hitové desce „The Human Factor“, která útočila na všemožné rockové charts a stavěla kapelu téměř na úroveň velkých hvězd zaoceánského metalu jako QUEENSRŸCHE, MEGADETH nebo SKID ROW, mně menší natlakovanost „Hanging In The Balance“ příliš nezachutnala. Tenhle svůj lapsus jsem tak musel mírně dohánět až postupem mnoha dalších let, abych si jako odkojenec heavy metalem osmdesátých let přivykl n Více

01.04.2016Diskuse (0)Stray

METAL CHURCH - The Human Factor

Když se zdálo, že zreformovaná sestava začala pořádně fungovat, přišla pro METAL CHURCH další rána v podobě vyhazovu od Elektra Records. Firmy se tenkrát zbavovaly snad každého, kdo neměl našlápnuto docílit minimálně platinové desky, a tyto čistky na přelomu osmdesátých a devadesátých let se nakrátko dotkly také seattleských METAL CHURCH. Nicméně do roka se po vytrvalých jednáních podařilo na chvíli zakotvit u poměrně velkého vydavatelství – Epic Records, přičemž čtvrté album nazvané „The Human Factor“ bylo produkované po jedné eskapádě s Terry Datem (vi Více

31.03.2016Diskuse (5)Stray

METAL CHURCH - Blessing In Disguise

Už bez přímé účasti Kurdta Vanderhoofa, avšak s jeho skladatelským vkladem, cílili METAL CHURCH svým nejprogresivnějším albem na opravdové fajnšmekry, což se možná brzy ukázalo jako hlavní důvod ztráty nahrávací smlouvy. Elektra Records totiž v roce 1989, hned krátce po realizaci tohoto alba, vypověděla s kapelou smlouvu. Už s novým pěvcem Mikem Howem to byly tedy začátky plné neočekávaných manévrů a těžkostí, přesto všechno dopadla deska znamenitě a ve zkoušce času obstála do současnosti. V tehdejší době se totiž celá řada fanoušků dlouho nemohla smířit s t Více

29.03.2016Diskuse (3)Stray

METAL CHURCH - The Dark

Druhé album „The Dark“ vyšlo na značce Elektra na sklonku roku 1986 a zaznamenalo uspokojivé reakce i prodeje. Kapela se začala více dostávat do zorného pole fanoušků po celém světě, k čemuž jí rovněž dopomohlo koncertování v předprogramech takových hvězd jako METALLICA nebo KING DIAMOND a to v průběhu následujícího roku, rovněž k tomu přispělo i první video natočené ke skladbě „Watch The Children Pray“. Pod producentským dozorem Marka Dodsona vznikla další klasika, která se v osmdesátých letech nesmazatelně zapsala do metalové kroniky. Všechny s Více

28.03.2016Diskuse (3)Stray

METAL CHURCH - Metal Church

Když se kytarista Kurdt Vanderhoof vydal z rodného města Aberdeen ve státě Washington na zkušenou do San Francisca, psal se teprve rok 1980 a do realizace debutové desky jím později založené kapely METAL CHURCH zbývalo dlouhých pět let, během té doby v sobě nalezl nadšení pro heavymetalovou hudbu, která tou dobou učarovala světu a to zejména díky britským kapelám jako IRON MAIDEN, JUDAS PRIEST a SAXON. Po svém návratu z Kalifornie zakládá poblíž Seattlu nejprve kapelu SHRAPNEL, která později přebírá výrazové prostředky od čím dál tvrdších metalových kapel Více