SIXX: A.M. - Prayers For The Damned, Vol.1

Když si před několika lety Nikki Sixx uvědomil, že jej se spoluhráči z kapely MÖTLEY CRÜE již nepojí víc než jen minulost, své ambice skládat dál hudbu a aktivně vystupovat plynule přesunul na svůj druhý projekt, v mezičase v rámci jeho Heroinových deníků založený band SIXX A.M., kde mu od začátku sekundují dva schopní muzikantští kámoši James Michael a DJ Ashba. Obě kapely Sixxova života bych však v žádném případě nesrovnával, každá totiž reprezentuje zcela jiné období a každá má samozřejmě úplně jiný význam. Rovněž podhoubí vzniku skladeb té které kape Více

11.05.2016Diskuse (1)Stray

ARTILLERY - Penalty By Perception

Dánští ARTILLERY jsou skupinou, kterou jsem v jejich staré éře z osmdesátých let vlastně vůbec neposlouchal, zkrátka mne nějak míjeli, bez ohledu na to co a jak hráli. Jejich tvorbu jsem začal sledovat až před osmi lety, kdy už měli za sebou nějaké to comebackové album. Přesto však musím říct, že si mne svým nabušeným thrash metalem, originálně nazpívaným melodickým hlasem, vcelku získali. Považuji je totiž především za poctivý evropský metalový band, který předkládá spolehlivou a trvanlivou kvalitu, drží se tradic, a s patřičným vkusem dokáže kloubit řízn Více

09.05.2016Diskuse (2)Stray

DEFTONES - Gore

Někdejší hrdiny nu-metalové revoluce devadesátých let zde tedy máme znovu s novou a nutno říci klasickou deskou, která vychází takřka čtyři roky od minulého, povedeného alba „Koi No Yokan“. Jakkoliv se DEFTONES vyvíjejí mnohonásobně méně než v době svým prvních alb, dokázali znovu nahrát další velmi dobře ošetřenou věc. Kapela se drží bez větších spekulací svých osvědčených postupů, a tak novinka „Gore“ rozvíjí látky prověřené na mnoha předchozích albech. Znamená však pro mne první jejich nahrávku v dlouhé řadě těch velmi povedených, kterou Více

22.04.2016Diskuse (10)Stray

OBSCURA - Akroasis

Technický death metal bavorských OBSCURA vždy za těch jedenáct let vzhlížel k tvorbě mistra Chucka Schuldinera z kapely DEATH, předčasně zesnulého žánrotvůrce a muzikantského génia, jenž se stal legendou. Ne jinak tomu je na nové, v pořadí již čtvrté řadové desce Němců, která dostala název „Akroasis“. Kapela patří bezesporu k nejlepším zjevům na poli zmíněného stylového prostoru, který není dáno zvládat každému. Že OBSCURA jsou mistry svých objemných nástrojů, samozřejmě již dávno přesvědčili na předchozích deskách. Novinka, před kterou došlo v jejic Více

20.04.2016Diskuse (4)Stray

DEF LEPPARD - Retroactive

Už rok a půl po realizaci alba „Adrenalize“ se DEF LEPPARD pouštějí do nahrávání další záležitosti. Tentokrát se jednalo o souhrn přebytků, které kapele zůstaly z minulosti. Deska „Retroactive“ však vyznívá tak dobře a uceleně, že jí mnozí počítají mezi klasická řadová alba, byť samozřejmě většina skladeb, které se na ní nacházejí, má mnohem starší rodokmen, než by se mohlo na první poslech zdát. Produkce se tentokrát ujali samotní DEF LEPPARD a nutno říct, že si vedli velmi dobře. Po absolvování prvního turné s novým kytaristou Vivianem Campbellem totiž pov Více