1 90 91 92 93 94 95 96 201

CHILDREN OF BODOM - Hexed

Hudbu legendárních Dětí od jezera Bodom už není třeba žádnému posluchači z početné metalové komunity dlouze představovat. Zvlášť pak ne těm, kteří se kdy v posledních dvou dekádách otřeli o severský melodický metal. Úderný, převážně rychlý nářez, opatřený sem tam nějakou tou klávesovou aranží a s tím související melodikou made in Suomi, přecházející mnohdy až do kolovrátkového pojetí, si získal nespočetně příznivců. Zvuk kapely byl však vždy charakterizován zejména technicky vyspělou kytarou Alexiho Laiha, lídra pětičlenné formace, i jehož Více

18.03.2019Diskuse (4)Stray

AVANTASIA - Moonglow

Je to od Tobiho pěkné, že se o své chytlavé melodie opět nezapomněl rozdělit s celou plejádou výborných zpěváků.:-) Asi by nebylo fér vést úvahy v tom smyslu, jak by „Moonglow“ znělo, kdyby ho celé nazpíval třeba Jorn Lande. Uf, najednou cítím mrazení. Můj skvělý tip ohledně obsahu bonusového disku příštího studiového počinu stejně zůstane nevyslyšen. Zapomeňte na instrumentální verze! Vlastně bych těch bonusových disků v případě novinky AVANTASIE mohlo být asi tak šest. Koncept spojený s masovou účastí špičkových hardrockových a Více

14.03.2019Diskuse (24)Pekárek

ROTTING CHRIST - Heretics

Řekové ROTTING CHRIST mají odpracováno. Během třiceti let aktivní činnosti a třinácti alb dokázali vytvořit specifický zvuk i styl, díky kterému jsou dnes zavedenou značkou a nemusí nikomu nic dokazovat. Jejich okultismem, gotikou či různými filozofiemi ovlivněný black metal byl vždy na první poslech mezi ostatními kapelami žánru jasně rozpoznatelný a unikátní. Hudba kapely se během let vyvíjela, ovšem základní trademark, za což lze považovat zejména frontmanův projev, kdy na způsob kněze pronáší okultní zaříkávání nad hradbou opakujících se sekaných Více

13.03.2019Diskuse (2)Sicky

DREAM THEATER - Distance Over Time

Na novou desku akademiků DREAM THEATER jsem se opravdu těšil, a to dlouhých šest let, jelikož jsem před třemi roky vůbec nepochopil tvůrčí záměr dvojalba „The Astonishing“. Více než dvouhodinovou progresivní šlichtou značně provoněnou sebestředností jsem se dokázal prokousat všeho všudy dvakrát a toto veledílo jsem s díky odmítl i jako dar, protože by na něj akorát tak padal prach.Vydání čtrnácté řadovky provázelo hned několik pozitivních signálů. Písně, které byly postupně uvolňované jako předkrm „Untethered Angel“, „Fall Into The Light“ a „Paralyzed“ nesly Více

12.03.2019Diskuse (29)Subeer

QUEENSRŸCHE - The Verdict

Když ve zdejších diskusích před lety wuxia napsal, že na rozdělení QUEENSRŸCHE prodělaly obě strany, bylo v tom hodně pravdy. V současnosti je to snad ještě více nápadné. Někdejší frontman Geoff Tate se spíše než hudbě dnes věnuje svým vinicím a jeho projekt OPERATION MINDCRIME se plácá v pseudouměleckém bahně, kde songy určitě nemají sílu jeho památných standardů z nejlepších časů seattleského kvintetu. Jeho někdejší spoluhráči to však slyší jinak. Pod osvědčenou značkou QUEENSRŸCHE dnes vzhlížejí k americkému Více

10.03.2019Diskuse (17)Stray

BACKYARD BABIES - Sliver And Gold

Rock´n´rollová stálice ze švédského Nässjö se po pěti letech ticha konečně ozývá se zbrusu novým materiálem a vyjíždí na dlouhé evropské turné. BACKYARD BABIES jsou všem vyznavačům garážového rock n´rollu a punku dobře známou institucí a to už od konce devadesátých let, takže jejich fanoušci samozřejmě již dávno moc dobře vědí, co je čeká. Frajerská a pouličně bodrá hudba, ve které se vždy střetávaly vlivy punku s nepřikrášlovaným hymnickým dirty rockem, měla v jejich podání vždy specifické kouzlo, to tvrdím navzdory skutečnosti, že jsem si v poslední Více