1 91 92 93 94 95 96 97 200

HOUPACÍ KONĚ - Desolation Peak

Na tyrkysovou kolekci „Everest“ jsem natrefil v jednom nejmenovaném Krkonošském městě, kam se pravidelně počátkem léta vydávám. Krámek s hudbou na cestě k náměstí tam je už léta letoucí. S majitelkou rád pokecám, nechám se navést při probírání tím úctyhodným kvantem desek z domácího podhoubí. Vždycky si odtud nějakou odnesu, už jenom abych uchlácholil svoji zvědavost, kolikrát i interpreta, na kterého bych si za jiných okolností vlastně ani nevzpomněl. A podobně naslepo jsem se dostal i k zmiňované šesté řadovce HOUPACÍCH KONÍ. Tehdy Více

13.02.2019Diskuse (4)Subeer

FLOTSAM AND JETSAM - The End Of Chaos

Během přípravy recenze se seznamuji většinou jen s fakty, jiným hodnocením se každopádně vyhýbám jako čert kříži. Čtenář CrazyDiamond prostě musí dostat originál, byť třeba i nepřiléhavý. V případě „The End Of Chaos“ jsem však zhřešil. Při nedávné návštěvě Metal Archives jsem jednou spontánně kliknul, no a stalo se. I když jsem příslušnou stránku okamžitě opustil, do mozku se mi stejně vryly dva klíčové poznatky. Album recenzoval sám velký Autothrall a hodnocení činilo 85 %. Neshodnu se s ním vždy, ale pokud se jedná o vysoká hodnocen Více

12.02.2019Diskuse (27)Pekárek

THE VINTAGE CARAVAN - Gateways

Po nadějném třetím albu „Arrival“ z roku 2015, kterým se islandská trojice THE VINTAGE CARAVAN poprvé představila kontinentální Evropě, neboť šlo tehdy o jejich prvotinu u německých Nuclear Blast, přichází na trh zas o něco vyzrálejší následovník. V kapele sice proběhla změna na postu bubeníka, kde se před třemi lety uvelebil nováček Stefán Ari Stefánsson, ale jinak u kapely nedochází k žádným závratným obměnám hudebního směřování. Jestliže jsem minule kapelu zařadit do oblasti hardrockového retra s příbuzností ke všem stoner-r Více

11.02.2019Diskuse (0)Stray

SPIDERGAWD - V

Nepovažuji se za častého pátrače po zajímavých neznámých kapelách, ale tohle mě hodně chytlo. Norští SPIDERGAWD už sice nejsou žádní zelenáči, svých pět desek vydali u malé nezávislé značky Crispin Glover Records, ale už jsou natolik etablovaní, že jedou dlouhé evropské turné po zavedených klubech. Právě jejich páté album mne bylo doporučeno a brzy se stalo mou oblíbenou hudební složkou ve sluchátkách. Co je tedy zajímavé na kapele, která sice užívá označení psychedelic rock, ale je, dle mého, daleko přirozenější a autentická, než jak je patrné z Více

10.02.2019Diskuse (0)Stray

RAMMSTEIN - Rosenrot

Když RAMMSTEIN ohlásili, že ještě do konce roku 2005 vyjde jejich nové studiové album, byli fanoušci mírně řečeno v šoku. Pouhý rok od „Reise, Reise“ nová deska? Když kapela v mezidobí strávila většinu času na turné a mezi řadovými alby mívala operační čas vždycky několik let? My už jsme dnes samozřejmě chytřejší, a víme, že to zas tak nemožné nebylo, protože R+ z předchozích nahrávacích sessions zbylo několik hotových písniček, které mohly jít okamžitě na nosič. Navíc nešlo o nějaké méně podařené kusy, ale o materiál, který se na předchozí kol Více