1 71 72 73 74 75 76 77 78 79

HELLOWEEN - Straight Out Of Hell

Němečtí HELLOWEEN to zkrátka se svými příznivci umí, ne nadarmo patří k dlouholetým kapelám, které ve své kariéře procházely řadou těžších a méně úspěšných období, ale vždy se ze všech krizí dokázali vysekat a znovu stanuli v čele pelotonu evropského power metalu. Novinkové album „Straight Out Of Hell“ je již pátým počinem, na kterém tvoří se zkušeným Michaelem Weikathem kytarový tandem Sascha Gerstner, přičemž pokud se ohlédneme deset let zpět, tak právě období, kdy do kapely v roce 2002 Gerstner nastoupil, můžeme z dnešního pohle Více

28.01.2013Diskuse (8)Stray

SOUNDGARDEN - King Animal

Přejdu rovnou k věci – „King Animal“ je zklamáním. SOUNDGARDEN nedokázali obnovit svoje specifické fluidum, které měli na počátku devadesátých let, tak se jejich comeback jeví jako mírně řečeno rozpačitý. Pravdou však je, že jsme možná čekali příliš. Domnívat se, že po té co Chris Cornell obnovil svou starou kultovní kapelu, budou mu hned automaticky naskakovat velkolepé věci formátu „Jesus Christ Pose“ nebo „Outshined“, by byla nanejvýš pošetilá představa. Patnáctileté mezidobí mezi oběma kapitolami SOUNDGARDEN, které bylo napěchované Více

25.01.2013Diskuse (8)Sicky

TIAMAT - The Scarred People

Je velmi pravděpodobné, že povalování ve stínu olivovníku a srkání ouza má blahodárný vliv na duševní rozpoložení Johana Edlunda, ne však až tak zjevně na jeho momentální skladatelský potenciál. Ostatně právě poté, co se démonický Švéd přestěhoval na pobřeží Egejského moře, aby sdílel domácnost se svou řeckou přítelkyní, působí jeho TIAMAT stále jaksi unaveně, mírně a neškodně. Vždyť od posledního nad míru osobitého alba („A Deeper Kind Of Slumber“) uběhlo již dlouhých patnáct let. Od té doby se kapela ustálila na jistém druhu Více

23.01.2013Diskuse (0)Stray

ZZ TOP - La Futura

Obdivuji zápal pro vlastní jižanské blues, s jakým se trojice vousatých Texasanů prezentuje na své nové nahrávce „La Futura“, která vyšla na podzim roku 2012 po dlouhých devíti letech od jejich poslední řadovky „Mescalero“. Nové album je kombinací nejlepších momentů éry ZZ TOP ze sedmdesátých let (zde upozorňuji zejména na jejich vynikající album „Tres Hombres“, které tehdy stanovilo normy), se znovuobnovenou chutí dělat věci po nějaké době surověji tedy s určitým nádechem modernosti a tak nějak více od podlahy. Přesně jak Více

22.01.2013Diskuse (0)Stray

GRAVEYARD - Lights Out

Po minulém  a nadšeně přijatém albu „Hisingen Blues“ přicházejí tito švédští uctívači rockového pravěku se svou třetí řadovou deskou, která zkrátka a jednoduše značí jediné - z kapely se stává velmi žádaný artikl na poli evropské rockové (potažmo metalové) scény. Jestliže rok a půl starý předchůdce učaroval především psychedelickou náladou a svým velmi autentickým zvukem, který upozorňoval na pilíře ostrovního blues rocku z přelomu šedesátých a sedmdesátých let minulého století, pak novinka v sobě pojímá jedn Více

21.01.2013Diskuse (0)Stray

SYLOSIS - Monolith

Britští SYLOSIS vpadli na evropskou scénu moderní metalové hudby díky EP „Casting Shadows“, to bylo již v roce 2006 a od té chvíle na sobě pilně zapracovali. Zaregistroval jsem sice jejich debutové album „Conclusion Of An Age“, nicméně v té době pro mne byli pouze jedni z mnoha kapel vezoucích se na vlně opětovně vzkříšeného thrash metalu a jeho epičtějších mutací. Zbystřil jsem až vloni, krátce po vydání „Edge Of The Earth“, kdy nebylo možné přeslechnout a ani ignorovat zjevný potenciál, kterým si řekli o zaslouženou pozornost ze strany Více