KORN - Issues

Zjevný tvůrčí přetlak a rovněž zájem vydavatelství o další nahrávku nutil Davise, Munkyho, Heada a spol. do nových studiových příprav. V nezvykle bleskovém čase tak vznikl nástupce velmi úspěšného třetího alba „Follow The Leader“ a znovu se KORN podařilo přijít s opravdu zdařilým materiálem, prostřednictvím kterého se znovu o krůček přiblížili melodičtějšímu, mainstreamem akceptovatelnému pojetí vlastního stylu. Úspěch čtvrtého alba lze chápat, jak ve smyslu kvalitativním,  kdy deska působila ve všech směrech zvukově hodně vyšlechtěným dojm Více

15.03.2017Diskuse (5)Stray

KORN - Follow The Leader

I přes nesporné kvality prvních dvou alb si myslím, že právě až třetí řadovka definitivně katapultovala KORN do role lídrů celé nově se budující scény. Až zde se totiž dokázal kvintet před celým světem nebojácně obnažit a ukázat co v sobě skutečně ukrývá, protože na rozdíl od jejich staršího materiálu, deska „Follow The Leader“ netrpí úzce vyprofilovaným undergroundovým přístupem k vlastní tvorbě, ani lpěním na jakýchsi pofidérních kořenech spočívajících u mnoha podobných souborů mimo jiné také v ignorování zapamatovatelných melodií a neschopnost Více

14.03.2017Diskuse (1)Stray

KORN - Life Is Peachy

Proč se stali právě kalifornští KORN nejúspěšnějšími protagonisty první vlny zaoceánských nu-metalových kapel? Otázka, na kterou lze vlastně velmi snadno odpovědět, protože muzika, se kterou tehdy koncem roku 1994 právě KORN nebojácně vypálili do klubů, byla absolutně odlišná od všeho, co bylo do té doby k slyšení a co kapely vycházející z módní vlny crossoveru v té době nabízely. V případě kvintetu z Bakersfieldu udělala své rovněž nekašírovaná autenticita a uvěřitelnost, díky které si okamžitě kapelu oblíbily zástupy skateboardové o Více

12.03.2017Diskuse (2)Stray

KORN - Korn

Kalifornský Bakersfield, industriální městečko proslulé těžbou ropy nikdy zrovna nepatřilo mezi rajské ostrůvky života ve Spojených státech, takže místní mládež byla nucena hledat i na počátku devadesátých let minulého století únik, a to doslova kde se jen dalo, neboť v ulicích města, navždy spjatého s průmyslovou těžbou v oblastech bezprostředně blízko ležící pouště, bylo možné údajně jen postávat opřen o kapotu svého vozu a zevlácky pohvizdovat na procházející holky. Pro některé partičky se vysvobozením stala hudba, a tak když se podivínský Br Více

10.03.2017Diskuse (1)Stray

THE ROLLING STONES - Blue And Lonesome

Když kmetové jako THE ROLLING STONES začnou tvořit řadová alba po desetiletých intervalech, patří to tak nějak přirozeně k jejich věku, ovšem když se až moc nápadně začnou otáčet k vlastním kořenům a hrát písně svých velkých vzorů, černých bluesmanů a všech svých rozervaných předloh z mládí, může i u nich hrozit vlastně vcelku průserový výsledek, jenže něco podobného se nestalo a jejich novinka „Blue And Lonesome“, jejíž součástí jsou právě výhradně bluesové předělávky jejich černošských oblíbenců z padesátých let, ale i ze starších období minulého století, je Více