INSANIA - Rock´n´Freud

„Druhý den jsme s Polym zaspali, Black Drum nás budil se slovy „vstávejte lemry“. Opět jsme posnídali skvělou brazilskou kávu a pohroužili se do četby denního tisku. Black Drum vyslovil přání, že by chtěl vypadat jako Gustáv Husák, tuto image jsme mu však neschválili.“ (reportáž z natáčení alba „Rock´n´Freud“, sepsal Klíma)No vida, jak INSANIA při nahrávání šesté desky zaváhala – mohla mít nejoriginálnějšího bubeníka v dějinách tvrdé hudby. Naštěstí kapele různých nápadů zůstalo v kapse i tak dost, takže mohla v druhé půlce října 2006 v Haciendě (ten Více

16.07.2017Diskuse (6)DarthArt

BROKEN HOPE - Mutilated And Assimilated

Jestli tahle kapela nemá smůlu. Tvůrci žánrového pokladu „Loathing“ (1997) se museli vyrovnat hned s dvěma úmrtími ve vlastních řadách, jako na potvoru se jednalo o členy s našinci velmi povědomě znějícími příjmeními. V roce 2010 spáchal sebevraždu dle mnohých fandů nenahraditelný growler Joe Ptacek a před dvěma lety zemřel bubeník Ryan Stanek. Ani to ale BROKEN HOPE naději nezlomilo a po znamenité „Omen Of Disease“ jsou tu s opět nadupanou a zvířecky neurvalou nahrávkou. Pikantní fakt, že kytarista Jeremy Wagner nahrával nástroje po zesnulém Více

14.07.2017Diskuse (7)wuxia

AT THE DRIVE IN - in.ter a.li.a

Současná hektická doba, ve které je navíc hudebních jistot jako šafránu, návratům vlastně vcelku přeje, bez ohledu na to, za jak dlouhou dobu se ten který volnomyšlenkář odhodlá vylézt z brlohu, aby si připomenul dobu svého divokého mládí a rebelie, a tak se k potěšení mnohých rozhoupali k činu i hispánští Texasané AT THE DRIVE IN, kapela, která na přelomu milénia definovala emotivní hardcore svým nejúspěšnějším a v pořadí třetím albem „Relationship Of Command“, po kterém však došlo mezi pěticí hudebníků k roztržce a ukončení činnosti. Více

13.07.2017Diskuse (0)Stray

SNAKECHARMER - Second Skin

Britští SNAKECHARMER jsou sice kapelou, která přináší na světlo ony hardrockové ingredience tak nějak se zpožděním mnoha dekád a zároveň ve stínu všeho, co se v tomto ranku už dávno od roku 1969 událo, ovšem jejich nové skladby, objevující se na jejich druhé řadovce „Second Skin“, se vykazují potřebným zaujetím a kvalitou všech šesti zkušených hudebníků, jenž tvoří sestavu. O materiálu se vlastně dá říct, že naplňuje přísná kritéria pro dnešní žánrovou špičku, protože je tahle nahrávka jak zvukově, skladatelsky, tak celkově svým řemeslným hudebním proved Více

11.07.2017Diskuse (18)Stray

PARADISE LOST - Paradise Lost

Předně je třeba říct, jakkoliv se kapela začala obracet zpět ke svému dark-metalovému pojetí, veškeré posuny byly činěny s citem a rozmyslem, jakoby se hudebníci chtěli vyvarovat nedorozuměním vygenerovaným s příliš rychlé evoluce jejich tvorby na sklonku devadesátých let. Album „Paradise Lost“ tak naprosto plynule navazuje na předcházející desku „Symbol Of Life“. Není sice tak přímočaré a dynamické, avšak vychází ze stylu, který si kapela vyšlechtila prostřednictvím mnoha let. Nešlo o tak hitový materiál jako v případě předchůdce, ale lze na něm vypozorovat jis Více

10.07.2017Diskuse (4)Stray

INSANIA - OUT

ZEMĚKRYCHLE V OHROŽENÍ! --- „NOSFERATU“, „CEFLAPOID“ A „INKARNACE SPASITELE“ ZAKLÁDAJÍ KAPELU! --- MÁME FOTKY: JOE SPATŘEN S TAJEMNÝM „EMEM“! --- Z TISKOVÉ ZPRÁVY ÚŘADU PRO OCHRANU DOGMATU: ZÁKAZ ČINNOSTI SKUPINY INSANIA! --- DALŠÍ HORKÉ NOVINKY VE VEČERNÍM VYDÁNÍ! --- ČTĚTE „OUT“!Jak jsme si říkali už minule, na čtvrtém albu „Trans-Mystic Anarchy“ INSANIA naznačila, kam se hodlá ubírat v budoucnosti. No a co minule bylo řečeno spíš tak mimochodem, tím další, páté album najednou doslova přetéká. Kapela ironizuje, nekompromisně šlehá jako bič a jedovatě se sm Více