CORROSION OF CONFORMITY - No Cross No Crown

Stalo se nedávno ještě nepravděpodobné, Pepper Keenan se totiž po mnoha letech vrátil do řad CORROSION OF CONFORMITY a nahrál s nimi desátou řadovou desku „No Cross No Crown“. Frontman s kapelou spjatý v dobách jejich největších úspěchů – jmenovitě alb jako „Deliverance“ (1994) nebo „Wiseblood“ (1996), jak známo palubu Jižanů opustil již před více než deseti lety, aby v mezidobí působil třeba u Anselmových DOWN. Nyní se k radosti mnohých vrací a trojice Woody Weatherman  Více

24.01.2018Diskuse (10)Stray

TERMINATOR - Probability Of Doom

Tak kterým směrem se dnes vypravíme? Minule jsme byli v Polabí, předtím na Slovensku, ještě dříve v matičce Praze a na Šumavě... tak můžeme tentokrát zamířit na jižní Moravu. Konkrétně do městečka Bzenec, kde na sklonku osmdesátých a v první polovině devadesátých let působila jedna z prvních techno-thrashových nebo chcete-li progress-metalových kapel u nás – TERMINATOR. Tahle skupina, ač je vlastně její diskografie poměrně štíhlá, patřila na začátku devadesátých let do „klubu“ těch nejvýraznějších tuzemských metalových part.TerminaceJako vždycky pár slov o z Více

22.01.2018Diskuse (37)DarthArt

CRIONIC - Different

Jednou z firem, které se v prvních polistopadových letech začaly věnovat vydávání domácích metalových kapel, byla i karvinská společnost Musical Agency Bona alias M.A.B. Records. Specializovala se sice především na import zahraničních alb, vybudovala si ale i malou stáj tuzemských kapel, kterým vydala album. Většinou šlo o death-grindové záležitosti (PATHOLOGIST, DOBYTČÍ MOR apod.) nebo o nějaký ten experiment (SECTION BRAIN, TESTIMONY). V katalogu Bony se ale objevilo i jedno thrash-speedmetalové album. Tedy přesněji řečeno – naprost Více

17.01.2018Diskuse (25)DarthArt

THE WHITE STRIPES - Icky Thump

Když Jack White na předchozím albu THE WHITE STRIPES („Get Behind Me Satan“) odložil kytary, šlo nejen pro mne o velké překvapení. Nový směr, kterým se na něm THE WHITE STRIPES prezentovali, totiž stál především na postupech tradicionalistického ražení, kde prim krom zpěvu a rytmiky hrálo zejména piáno. Další album však znovu vše vrací ke garážovému rocku, i když možná s podstatnější inklinací k bluesovým základům. „Icky Thump“ tak představuje dvojici potulných kejklířů s talentem pro složení toho správně peprného blues a folku. Síl Více

16.01.2018Diskuse (2)Stray

THE WHITE STRIPES - Get Behind Me Satan

Občas se v životě pisálka dostaví článek, na který není ze zpětného pohledu vůbec hrdý, v mém případě považuji za jeden z největších přešlapů a úletů právě recenzi na album „Get Behind Me Satan“ zveřejněnou v roce 2005 na serveru Metalopolis (v žádném případě není v mém zájmu sem na ten článek dávat odkaz, kdo má zájem, ať si to vyhledá):-). Kdykoliv se ještě dnes myšlenkově jenom trochu přiblížím k tématu téhle desky, krčím rozpačitě hlavu až kamsi hluboko mezi ramena a tiše doufám, že to snad  ani moc lidí nečetlo. Tenkr Více

15.01.2018Diskuse (0)Stray

SOLFERNUS - Neoantichrist

Boční projekt Igora Hubíka z ROOT si do cesty neklade žádné velké bariéry a prostě hned od začátku najede na nekompromisní blackmetalovou notičku. Igor zde platí za vrchního kapelníka a obsluhuje tentokrát všechny kytary a ještě je zodpovědný za klávesové aranže, nutno přiznat že to celé obsluhuje velmi dobře, protože tu a tam se dokáže, v tom apokalyptickém masakru, poprat i s nějakým tím zapeklitějším sólem. Strhující rychlá tempa opanují prostor hned po akustickém úvodu a songy tak posléze pádí vpřed na vlně thrashoidních riffů a tem Více