1 64 65 66 67 68 69 70 201

HOUSE OF LORDS - Demons Down

Dost možná se mnou budou někteří přívrženci této kapely nesouhlasit, ale svoje stanovisko, v němž hodnotím desku „Demons Down“ jako jejich zásadně nejlepší, si budu obhajovat stůj co stůj. Chápu však, že přívrženci debutu z osmaosmdesátého, to mohou vidět zcela opačně. Právě jeho prostřednictvím jsem tuto kapelu kdysi dávno objevil, ale postupem času jak on, tak i druhá deska „Sahara“, přestaly splňovat mé zvyšující se nároky na produkčně podobně sestavenou hudbu.Tento spolek byl založen v roce 1987 bývalým členem Angelem a klávesistou Více

07.09.2020Diskuse (10)Horyna

WALTARI - Radium Round

Album dobré nálady! Přesně takhle lze charakterizovat desku, se kterou finští WALTARI na sklonku devadesátých let uzavřeli své nejslavnější období. Zároveň je zřejmě první plackou (s výjimkou debutu „Monk-Punk“), která mezi posluchači kapely není tak notoricky známá jako třeba „Torcha!“ nebo „So Fine!“. Kvalitativně je ovšem s přehledem dotahuje, i když je vlastně úplně jiná. Za mě osobně jasně stovková záležitost! Než si začneme o „Radium Round“ povídat, nesmíme v našem příběhu zapomenout na výběrové cédéčko „Decade“ z roku 19 Více

05.09.2020Diskuse (10)DarthArt

AC/DC - Fly On The Wall

Smíšeně vyznívající recenze na poslední album „Flick of The Switch“ jakoby kontrastovaly s mnoha úspěchy kariéry AC/DC první poloviny osmdesátých let. A i když návštěvnost turné 1983/84 nebyla až tolik nabušená jako v případě několika předchozích, vůbec se nezdálo, že dochází k vyklízení pozic. AC/DC se stále bez větších pochybností nacházeli mezi nejvěhlasnějšími rockovými soubory dané doby a v létě roku 1985 dokonce vystupovali před 250tisíci diváky na brazilském podniku Rock in Rio, snad největší akci svého Více

03.09.2020Diskuse (6)Stray

YURI GAGARIN - The Outskirts Of Reality

Jedna z mála letošních novinek, která mne zaujala natolik, abych se k ní opakovaně vracel, nese název „Okraje Reality“ a pochází z dílny švédského kvintetu YURI GAGARIN. Víceméně ze zvědavosti a bez velkých očekávání jsem před časem kliknul na odkaz kvůli originálnímu jménu, (mimochodem space-rocková kapela si nemohla vybrat lepší) a náhodné setkání tentokrát neskončilo jen letmým dotekem ale nečekaně pevným zaseknutím. Hned v prvních minutách se dostavil pocit údivu nad tím, jak fascinující čardáš dokáže tahle kapela rozjet. Prak Více

02.09.2020Diskuse (7)Sicky

DUBEN V PEŠTI - Nina

DUBEN V PEŠTI, jako by se do těch několika slov podařilo koncentrovat všechnu prchavou poetiku všedně odžitých a zároveň nevšedně prožívaných dnů. Co asi může hrát parta muzikantů vystupující pod takovým názvem? Byl jsem zvědavý a poslechl si pár ukázek. O pár dní později už sedím před kompem, listuju bookletem, prohlížím si vybledlé obrázky jak ze zašlého fotoalba s názvem „Dovolená – Jugoška 1985 a další“, poslouchám zdánlivě klidnou hudbu a prožívám cizí příběh. Ve skutečnosti svůj vlastní, byť se soundtrackem k tomu cizímu. Vz Více

01.09.2020Diskuse (1)Pekárek

AC/DC - Flick Of The Switch

Návrat na Bahamy do Compass Point studios, ale také k zemitější a syrové produkci, kterou si tentokrát AC/DC zajišťovali sami, byl jasnou volbou, tak aby stále populárnější kapela k čím dál širší fanouškovské základně vyslala signál, že se ani moc nechce vzdalovat vlastním kořenům. Předchozí album „For Those About To Rock...“, všeobecně považované za uhlazené, mělo být vystřídáno kolekcí zcela opačnou. Nemohu se však zbavit dojmu, že kapela mírně podcenila songwriting a ve výsledku se ohlásila s materiálem, kterému vlastně chyběly výrazné s Více