QUEENSRŸCHE - Frequency Unknown

Po loňském kontroverzním rozchodu frontmana Geoffa Tatea s jeho spoluhráči se dalo již předem očekávat, kam zhruba se bude frontman jedné z druhdy nejpozoruhodnějším metalových kapel ve Spojených státech ubírat. Opravdu však nevím, jak dlouho bude současný stav se dvěma kapelami užívajícími názvu QUEENSRŸCHE udržitelný. Na soud ohledně názvu se totiž teprve čeká. Letos v létě tak dochází k první albové konfrontaci mezi znesvářenými stranami, kdy nejdříve vychází album těch QUEENSRŸCHE, kteří jsou zaštítěni právě jménem Geoffa Tatea a ná Více

30.05.2013Diskuse (5)Stray

MY DYING BRIDE - A Map Of All Our Failures

Vlastně předně musím uvést, že nejsem a nikdy jsem nebyl příznivcem doom metalové vlny, ke které zejména v průběhu devadesátých let příslušeli rovněž tito angličtí uctívači ponurých a dlouze se vlekoucích žalmů, přesto jsem je od jejich počátků tak nějak po očku sledoval a v jejich tvorbě se i vcelku orientoval, tedy zhruba až po jejich pátou experimentální řadovku, která byla opatřena číslicovým kódem. Nepamatuji se, že by mne některá z nahrávek dávné a z dnešního pohledu i jejich nejzásadnější etapy natolik zaujala jako právě jejich poslední nahrá Více

27.05.2013Diskuse (0)Stray

ANTHRAX - Anthems EP

Před dvěma lety ANTHRAX vydatně zabodovali se svým comebackovým albem „Worship Music“, kde se kapele povedlo více než dobře navázat na dávné období jejich nejúspěšnějších alb z druhé poloviny osmdesátých let. Spolu s navrátilcem Joe Belladonou, který konečně po dvaceti letech stanul u newyorské pětky znovu za mikrofonem a nazpíval s ní skvělé album, se zde pánům Scottu Ianovi, Charliemu Benantemu a Franku Bellovi podařilo nahrát materiál, který snesl přísná měřítka, jak od fanoušků thrashové klasiky pevně usazených v minulosti žánru thrash, t Více

26.05.2013Diskuse (1)Stray

KVELERTAK - Meir

Skandinávský poloostrov se již po léta honosí hojnou líhní kvalitních hudebních formací a místní chladné podnebí má pravděpodobně dosti blahodárný vliv pro vznik různých odnoží a hybridů rock-metalové vegetace. Jedním takovým soudobým úkazem je nabušený spolek KVELERTAK pocházející ze Stavengeru, třetího největšího města Norského království. Před třemi lety, na své eponymní prvotině, nabídla tato cháska zlotřilých Vikingů velmi svojské podání „Motorheadovsky“ nadupaného rock´n´rollu mocně nadopovaného koňskými injekcemi black-metalového zla, Více

24.05.2013Diskuse (0)Subeer

RUNNING WILD - Shadowmaker

Chcete vědět, jaké metalové album od nějaké ze známějších značek se dle mého názoru v průběhu loňského roku stalo jednoznačně tím největším provarem? Odpověď je tentokrát naprosto jednoznačná, protože s veškerou pompou ohlašovaný comeback holštýnských loďařů bude ještě hodně dlouho probouzet pouze rozpaky a negativní reakce. Jde o tvrdý dopad na dlažbu a velmi nepříjemné vystřízlivění všech, kdo ještě věřili v nemožné, a sice, že se RUNNING WILD vzchopí a pokud se někdy ještě vrátí, přijdou se silným materiálem, který alespoň tro Více