BURNING RAIN - Face The Music

Bývalý kytarista od WHITESNAKE a DIO Doug Aldrich je nadále velmi aktivním hudebníkem na mnoha frontách. Kromě svého současného působení u velmi aktivních THE DEAD DAISIES se totiž věnuje i kapele, se kterou před dvaceti lety vešel do hardrockové první ligy. Američtí BURNING RAIN, po pravdě, fungují tak nějak občasně, ale to nic nemění na faktu, že se letos zásluhou italské stáje Frontiers Records dočkali svého čtvrtého řadového alba. Přičemž první dvě desky vyšly zhruba na přelomu milénia a třetí během jejich ročního comebacku v roce 2013. Zpěvákem Více

23.05.2019Diskuse (1)Stray

PERIPHERY - IV Hail Stan

„Hail Stan“ aneb je libo progres, a to hned heavy metalový? Američané PERIPHERY opravdu nezahálejí a s lehkostí jim vlastní nedávno představili svůj šestý dlouhohrající opus, jehož název je, s prominutím, tak debilně do oka bijící, až se nakonec stává nekorektně krásným a vlastně i naprosto výstižným pro nesvázaný tvůrčí apetit této formace. Během čtrnácti let na scéně si pětice z hlavního města Spojených Států vydobyla slušné renomé neúnavných experimentátorů s všemožnými substancemi nejen těžkých hudebních kovů. Aktuální kolekce složená z devíti dosti Více

21.05.2019Diskuse (0)Subeer

WHITESNAKE - Flesh And Blood

Slavná hardrocková kapela to v posledních třech dekádách opravdu nepřehání s vydáváním svých řadových alb, i když nikdo nemůže říct proti jejich aktivitám výrazně negativního slůvka. WHITESNAKE poměrně často koncertují a když už se odhodlají k nějaké nahrávce, ta posléze nese punc nejvyšší řemeslné kvality a je vyhotovena v nejlepších podmínkách, jaké si hudba této legendy zaslouží. Je pravda, že projev Davida Coverdalea je prakticky dlouhodobě neměnný a každý obeznámený posluchač tudíž už dopředu ví, co asi tak čekat. Někdo je Více

20.05.2019Diskuse (5)Stray

DEATH - Scream Bloody Gore

Jednoho podzimního dne roku 1983 se v Orlandu na Floridě pravděpodobně věci daly do pohybu. Když výjimečný šestnáctiletý mladík jménem Chuck Schuldiner pilně trénoval kytarový kravál v garáži svých rodičů, hnán touhou, bez potřeby vidiny hmotných zisků, neukojitelným apetitem po zdokonalení a metalovým fandovstvím, měl se metalový svět opravdu na co těšit. Tehdy ani netušil, jaký mohutný kmen vyroste z jeho vlastního podzemí. Veden vizemi přivést na svět tu nejděsivější a nejchorobnější odnož metalové Více

18.05.2019Diskuse (29)Stray

POSSESSED - Revelations Of Oblivion

Vzpomínám si na dobu, kdy jsem poprvé poslouchal památný debut „Seven Churches“, kterým se, konkrétně v roce 1985, POSSESSED nesmazatelně zapsali do metalové historie. Šlo o vůbec první album, kde byl použit hlas tak trochu připomínající pozdější deathmetalový growling. Temný a agresivní thrashmetalový nářez si ve své době nic nezadal s kultovními alby KREATOR nebo SLAYER. Osobně jsem se k té nahrávce dostal až někdy v roce 1990 a sice při masivním zkoumání všeho podnětného v metalové hudbě, valícího se k nám ze západu. Am Více

16.05.2019Diskuse (14)Stray

THE WILDHEARTS - Renaissance Men

Severoanglická rock´n´rollová kapela proslulá v devadesátých letech řízným přístupem nejen k vlastní hudbě, ale zejména i životosprávě, se právě hlásí s novou a nabroušenou desítkou skladeb, majících za úkol vrátit jí někdejší punc nespoutanosti. Navíc je novinka „Renaissance Men“ prvním albem THE WILDHEARTS za posledních deset let. O nabyté chuti reinkarnovat někdejší energii dost možná svědčí i návrat baskytaristy Dannyho McCormacka, který do sestavy patřil v časech prvních čtyř řadovek, tedy nahrávek, díky kterým se THE WILDHEARTS prosla Více