ART OF ANARCHY - Art Of Anarchy

Svěžích rockových nahrávek, které respektují staré postupy, ale přitom působí moderně, je každým rokem méně a méně. Jedna taková vyšla zrovna letos a i přes poměrně nabušenou sezónu plnou velkých jmen se drží mého přehrávače jako klíště. Navíc právě tento obecně pojmenovávaný - superprojekt - měl o něco snazší startovní pozici než většina odboček více čí méně zavedených jmen. Pokud bych nebyl velký fanda Bumblefoota, pravděpodobně bych se dostal k debutu prostřednictvím bulvárních prohlášení. Ty vedl poměrně zaníceně dnes již bývalý zpěvák Scott Weiland a Více

22.07.2015Diskuse (4)Kropis

CRADLE OF FILTH - Hammer Of The Witches

Vážně bych nečekal, že ještě k něčemu podobnému dojde, ale CRADLE OF FILTH letos opravdu přicházejí s jednou ze svých vůbec nejlepších nahrávek. Z mého pohledu právě „Hammer Of The Witches“ platí za nejcharismatičtější materiál od časů alb jako „Cruelty And The Beast“ nebo „Midian“, tak hodně mne nové skladby upoutaly. Někdy před patnácti lety, krátce po výše zmíněných albových zápisech, prostřednictvím kterých kapela definovala svůj styl na sklonku devadesátých let, se totiž stala ona chyba, kdy se z jejich tvorby pomalu ale Více

20.07.2015Diskuse (13)Stray

BLACK SABBATH - Tyr

Z dnešního pohledu je vcelku dost zvláštní, že takový famózní zpěvák, jakým Tony Martinem bezesporu vždy byl, nebyl nakonec nikdy akceptován jako ten, kdo by měl právoplatně působit u mikrofonu v legendárních BLACK SABBATH a dočkat se zaslouženého uznání, přitom jeho vklad do kapely byl vždy z mého pohledu mnohonásobně lepší a zajímavější než ony pokusy, které krátce před ním předvedli zpěváci jako Glenn Hughes a Ian Gillan. Zajímavostí vlastně zůstává, že ve Spojených státech amerických například považují od roku 1984 (tedy hned krátce po albu „ Více

18.07.2015Diskuse (11)Stray

BLACK SABBATH - Headless Cross

Vrchol novodobých BLACK SABBATH slavil svého času úspěch zejména v německy mluvících krajinách, symbolizoval rovněž trvalý příklon k melodickému metalu a zároveň setrvání na Iommiho masivních kytarových riffech. Album „Headless Cross“ se zkrátka vyvedlo. Čerstvě posíleni o věhlasného hromobijce Cozyho Powella, zde na ploše pouhých čtyřiceti minut Sabati vybrousili svůj zřejmě nejzářivější a dodnes nezpochybnitelný diamant - nepřekonatelný pomník hard rocku z konce osmdesátých let. Jde zřejmě o úplně nejsilnější sbírku, pokud tedy pomineme některá kulto Více

17.07.2015Diskuse (17)Stray

BLACK SABBATH - The Eternal Idol

V závěru recenze na předchozí řadovku „Seventh Star“ jsem zmínil, že nahrávání „The Eternal Idol“ bylo započato ještě s Rayem Gillenem, nadějný zpěvák byl však vzhledem ke svým malým zkušenostem se skládáním, nahráváním a celkově studiovou prací (a jak prameny z různých biografií nesporně uvádějí: zejména nulovým zájmem tento svůj handicap jakkoliv dohnat) ze sestavy BLACK SABBATH brzy propuštěn. Jeho náhradou se za pár měsíců stal zcela neznámý třicátník Tony Martin, který Rayovy party od základu přezpíval. Aniž by si to Tony Iommi tenkrát uvědomil, Více