MORBID ANGEL - Blessed Are The Sick

Sympatické a ucelené dílo, kterým MORBID ANGEL vyzvali své fanoušky na procházku po stezce svých umělečtějších ambicí. Jedno z těch důležitých alb floridské deathmetalové scény počátku devadesátých let a rovněž hodnotné dílo i v rámci celé kompletní diskografie Andělů, to jest dle mého názoru album „Blessed Are The Sick“. Zatímco o dva roky dříve ultrarychlý debut „Altars Of Madness“ útočil na posluchače jako predátor s cílem svou oběť rozcupovat, zde došlo na soustředěnější a více promyšlenou nahrávku, oplývající silnou atmosférou, která se doslova noř Více

23.01.2015Diskuse (9)Stray

ENTOMBED - Clandestine

Švédští ENTOMBED skutečně neztratili nic z obrovské masy energie, která byla prezentována na jejich více než rok starém debutu „Left Hand Path“. Právě naopak, ještě umocnili svůj bzučivě podlazený sound, který v nových skladbách působil opravdu strašidelně. Museli však nejdřív vyřešit jistý personální zádrhel. Dostat se přes alkoholové problémy původního křiklouna Larse Görana Petrova, který si již na sklonku devadesátého sbalil svých pět švestek. Nesložili však zbraně ani chuť v plném nasazení pokračovat dál. Nakrátko sice angažovali Více

22.01.2015Diskuse (2)Stray

ENTOMBED - Left Hand Path

Když z temných útrob severského metalového undergroundu a rovněž z trosek obskurní smečky NIHILIST vzešla na světlo světa kapela ENTOMBED, psal se rok 1989. Nikdo v té době ještě ani zdaleka netušil, jak velkou lavinu stockholmské těleso na extrémní metalové scéně později spustí. Samotní ENTOMBED dost možná vznikli jenom z toho důvodu, aby se čtveřice svéhlavých mladíků zbavila svého dominantního spoluhráče Johnyho Hedlunda, který si po onom oddělení se od zbytku NIHILIST, za velmi krátkou dobu, postavil svoje vlastní těleso UNLEASHED a Více

21.01.2015Diskuse (1)Stray

MARILYN MANSON - The Pale Emperor

Pokud patříte mezi tolerantní posluchače, kterým v posledních deseti letech vůbec nevadilo, že MARILYN MANSON na svých novějších dílech definitivně upustil od své stylizačně progresivní linie, jaká u něho byla se vší lehkostí nastolena v druhé polovině devadesátých let a také zkraje nového věku, a kde kombinoval dotaženou hudební složku s ještě dotaženější image a vždy dokázal překvapit novým konceptem, pak opravdu vězte, že vám asi nebude překážet ani jeho zrovna v těchto dnech vydaná novinka „The Pale Emperor“. Pro všechny ostatní Více

19.01.2015Diskuse (2)Stray

SEPULTURA - Roots

1996. Rok, který se stal pro brazilskou SEPULTURU zlomovým. Myslím to jak v pozitivním, tak i v negativním slova smyslu, protože velký úspěch alba „Roots“ značil, že i když měla kapela v posledních letech za sebou nezanedbatelnou obměnu svého hudebního směřování, dokázala na sebe poutat pozornost a hlavně získávat si nadále zcela nové fanoušky, kteří nebyli zasaženi jejich minulostí. SEPULTURA v době „Roots“ prostě oslovila úplně novou generaci metalových a hardcoreových fanoušků. Negativní stránkou byla situace uvnitř kapely, která měla k&nb Více