Boomer Space


Vložit příspěvek
Jméno


Text příspěvku



 

1 2

 

DarthArt
28.01.2016 09:46

Strayi, když už jsi z tý Plzně a bavíme se o ženskejch kapelách, nebyl´s někdy v mládí na nějakým koncertě kapely Lochness? To byla zajímavá partička. Zajímaly by mě nějaký vzpomínky :)

 

Bluejamie65
27.01.2016 21:29

Jasně, že je nejvíc:-) A vydupala ze země už tolik skvělých alb. A nenechala se NIČÍM znechutit... a když ji poslouchám, většinou jdu postupně po albech a Out of blood jdu dvakrát po sobě, tak končím s albem Black a tetelím se (a když nemám dost, pouštím Jeni Foster s Princess Pang, přijde mi to,jako by někdo zkoušel hrát jako Lita na Black albu, ovšem s produkcí do který vrazil moc peněz (ale je to nesmysl, protože Princess Pang je z roku 1989)https://www.youtube.com/watch?v=wpMHMFw3zlA

 

Stray
27.01.2016 21:05

LITA je v pohodě, je nejvíc.:-) Jeni Foster neznám. Z ženských budou součástí glam-metalového putování na Crazy Diamond ještě VIXEN a LEE AARON, mírně jsem zauvažoval i o PHANTOM BLUE.

 

Bluejamie65
27.01.2016 20:49

Jenže já jsem tím myslel, spíš to, že přesně vystihla, jakým propagandistickým a obchodním mechanismem byl hardrock a metal odveden na odpadní kolej ve chvíli, kdy se mu téměř podařilo prolnout do mainstreamu. To že media od určitého stupně majetku ztratila informační smysl a ve spolupráci s major labels se přeměnila se na tvůrce poptávky a v důsledku toho i celé popkultury. K tomu poznání ale nedospěla jen ona, samozřejmě to v souvislosti s první polovinou devadesátých let pochopilo i víc lidí, ale u ní i u toho jak o tom mluvila mě to prostě těšilo. Srovnaný má taky to, co a jak chce hrát. Samozřejmě, že to, jak to ženský vedou s chlapama, je při racionálním pohledu na věc prostě chlapům nesrozumitelný, ale s tímm už je třeba se smířit. Taky na začátku neříkala o J. G. takový věci jako teď. Taky bych mohl pro srozumitelnost dalšího mého obdivného pohledu na Litu použít porovnání - tzn. určitě to nemá v hlavě tak pomotaný jako to měla svého času jako Jeni Foster(z Princess Pang:-)

 

Stray
27.01.2016 20:26

Na Litě mě právě moc není jasný to, že jak jsi tady nedávno psal, že to má v hlavě srovnaný, že pak vůbec přesto může dojít k něčemu podobnému, jako je manželství s tím hovadem z NITRO, o kterém tvrdí, že je to horší člověk než Hitler, že je to mocný člověk (vlastní nějakou logistickou firmu), kterej s ní jednoznačně vyjebal a ještě s ním leze do nějaký reality show. No tedy v hudbě byl ten píčus celkem tragickej, ale nechápu, co jako tuhle ženskou udržovalo při někom podobném, tedy navzdory ujasněnosti v její hlavě.:-)

 

DarthArt
27.01.2016 20:22

Stray: Vždyť já to taky respektuju. Jen mě ty výrazy zrovna u metalu vůbec nepohoršujou.

 

Bluejamie65
27.01.2016 20:17

tak jo, taky si myslim:"Najednou se objevila Nirvana a jiné podobné kapely a to už nebyl metal v pravém slova smyslu. Nelíbil se mi jejich zvuk, styl jakým hrají. Dvacet let jsem se věnovala metalu a bylo těžké sledovat, že tak nudné kapely slaví úspěch. I to byl důvod, abych odešla z hudební scény. Musela bych se podřítit trhu..." LITA FORD in Spark 1/2010, str. 31

 

DarthArt
27.01.2016 20:16

"zakládat si na tom, že člověk píše z elitářské pozice, může dneska už jenom totální zoufalec" - ZCELA PŘESNĚ VYJÁDŘENO !!! A na některých webech se tak dokonce tváří i samotní uživatelé, kteří mají pocit, že když někam něco naslintají a dají do toho čtyřista cizích slov, jsou víc než sami umělci :):):) A když někdo píše normálně, ale bez slovníku cizích slov, je pro ně primitiv :)

 

Stray
27.01.2016 20:12

DarthArt: To je v pořádku, já jsem rád, že Jirka ten příspěvek napsal. Dokážu se z toho poučit.

 

DarthArt
27.01.2016 20:07

K hovnům a píčám v komentářích: Respektuju Jirku Pokorného, že se mu ty výrazy nelíbí a má právo to napsat, aniž by ho za to někdo měl kamenovat. Na druhou stranu: SAKRA, VŽDYŤ JE TO JENOM FUCKIN´ ROKENROL! V textech kapel se to hovnama, prdelema a jebáním jenom hemží, včetně největších ikon žánru, které si pak v kravatě chodí do Hiltonu pro různé ceny, co přenáší největší média. Akorát to v tý anglině pro nás nevyzní tak hrubě (viz Metallica - So What, to je snad nejsprostší text co znám). Za druhé: v "ofiko" textech Stray žádný sprostoty nemá, tam by to třeba vyznělo divně, nýbrž jen v diskusi - ale do prdele, vždyť to k rocku patří, chovat se normálně, uvolněně, s nějakým sprostým slovem, který vypadne skoro z každýho člověka, i když je to člen královské filharmonie. Tak proč by ne na fanouškovským webu, kterej se netváří jako vysoká škola, ale říká: "Baví mě rokenrol a chci si o něm pokecat s lidma, který to baví taky." A za třetí: výraz "NITRO-mrdka" zcela výstižně charakterizuje to, co ti pitomci předváděli :)

 

Stray
27.01.2016 20:05

A nebylo by lepší se bavit o Litě Ford? :-) V době kdy už i Spark není jen hlásnou troubou zlínské pořadatelské větve v heavy metalu a reprezentantem oslavného svazáctví všech obskurností - počínaje comebackem Citronu s Láďou, konče u skvělých počinů Nightwish, Avantasia a Manowar, ale dokonce v posledním čísle obhajuje i kapelu Ortel, toho místa k volnému dýchání není příliš.

 

Bluejamie65
27.01.2016 19:21

Stray a Imhotep:AD POSMĚCH BÝVALÝCH KOLEGŮ = Já si ale nemůžu pomoct a od roku 91

 

Bluejamie65
27.01.2016 19:19

91 a od prvního článku, který chválil hudební stránku Nevermindu se pro mě většina do té doby oblíbených časopisů stala propagandou a většina osobních rozhovorů o Nirvaně se změnila v hádku. Je zvláštní, že ani po létech (a je to jak kdysi se Sex Pistols) nikdo nepřizná chybu ani nájemné psaní ve prospěch major labely zadanému úkolu prodávat krátkodechý trend, jako by to byl zásadní hudební přerod. Nerozumím tomu, jak můžou ti lidi poté, co se tak hloupě sekli a v podstatě odborně znemožnili, ještě pořád posmívat a chovat se povýšeně vůči lidem, kteří kvalitu poznali a kabát za prachy nevyměnili. Dobře rozumím tomu, že je možné mnoho z toho, co jsem slyšel a četl za tu dobu, brát jako urážku a taky se mi to nesčetněkrát stalo...

 

Imothep
27.01.2016 13:35

Ale no tak, pica?? :o) . . . . samozrejme DT byl myslenej z legrace, je mi jasny, ze to tu nikdy nebude a nevadi mi to. Novou desku jsem ani neslysel a nijak se po tom nezenu. Ta kapela odchodem Portnoye ztratila snad jeste vic nez kdyz kdysi odesel Kevin Moore. Jsem se soucasnym stavem CD spokojen, byt co se profilu tyce, tak jsou to cca z poloviny jen lehce editovany prepisy z MP :o).Ale aspon nezapadnou, protoze tam to stejne nikoho nezajimalo a jeste byl Honza tercem posmechu byvalych kolegu.

 

romant
27.01.2016 13:29

Klídek, Honzo :-) Děláš to tu skvěle. Sem tam nějaká píča v komentáři, no a co. Koukni na takovýho Stephena Kinga, to si často tak v poklidu čtu a najednou na mě vyskočí cunt. I když je pravda, že v českých překladech jeho knížek to často nechutně uhlazujou. Takže žádné neurotické pochody, nýbrž UMĚLECKÉ vyjádření! Jinak, teď poslouchám Dangerous Curves a je to bomba.

 

Stray
27.01.2016 13:05

Imothep: Ty se patrně snažíš ze mně dostat nějaké další sprosté slovo, že jo? :-) O DREAM THEATER si budeš muset přečíst nejspíš na Metalopolis, tam má i sebemenší glosa, poryv úvahy, muška jenom zlatá přistalá na nose, opravdovou váhu a hodnotu. Pokračuji ještě vytuněnější verzí předchozího vzkazu k čtenáři - Jirka Pokorný: Díky za příspěvek, je to samozřejmě tak, pokud je nějaký příspěvek v diskusi sprostšího ražení (což je v kontrastu s články), asi je vyřčen v momentě nutnosti snížené sebekontroly, jako když sprinter probíhá v cílové rovince čárou a už vydechuje to nahromaděné úsilí, nebo jako když si hráči amerického fotbalu dávají po vyhraném matchi vítěznej doutník :-), nevím jak jinak ty mé "úlety" zdůvodnit, než zřejmě nahromaděnou nervozitou a tlakem v osobním podvědomí, kdy právě ve chvíli oné snížené sebekontroly jakoby upouštím páru. Jsem pouze člověk. :-) Možná senzitivní. Mě opravdu velká spousta věcí z okolí (řekněme v posledních patnácti-dvaceti letech) hodně uráží. Nemyslete si, ono i táhnout tyhle stránky sám, je vcelku záběr na hlavu, ve smyslu potvrzení smyslu toho všeho. :-) Alespoň já si o sobě OPRAVDU NEMYSLÍM, že patřím k bůhvíjak sebejistým jedincům, kteří prostě něco dělaj, JEDOU a jsou hluboce přesvědčeni o své správnosti. Možná to nevypadá, ale i já se každý den zabývám obrázkem toho, jak tyto stránky zřejmě mohou vypadat pro někoho fundovaného zvenčí, zdali když je táhne jedinec, mají vůbec pro někoho smysl, určitou váhu, zdali k něčemu jsou kromě toho, že mě to prostě baví stavět a mít tu ideální konečnou představu, do které je chci v průběhu dekád dostat :-) a v případě že snad ano, k něčemu jsou, tak si odpovědět - k čemu. Každodenně si pro sebe řeším ten obrázek, jak tohle a tamto může třeba připadat nějakému pohodlně usazenému jedinci (řekněme že členovi redakce), kterej si napíše dva/tři články za měsíc a ještě patrně přesvědčen, že jsou psané s mnohonásobně větší váhou, protože ...kvantita=nekvalita (podle mě to blbost, záleží jen a pouze na příběhu, na způsobu vyprávění, nikoliv na počtu článků, buď je někdo fádní, banální a nebo není), je součástí nějaké relativně prestižní pisatelské značky (i když smysl tohohle mě stále uniká, zvlášť v roce 2016, protože zakládat si na tom, že člověk píše z elitářské pozice (případně že za to něco málo má) může dneska už jenom totální zoufalec. Já chodím do fabriky a všechno tady píšu protože to chci a chci to napsat co nejlíp, CD si kupuji (zhruba 8-12 kusů za měsíc), chodím na koncerty a je mi úplně jedno, že z toho po finanční stránce nic nemám, nikoho nenutím aby sem chodil, nikde ty stránky nepropaguji, necpu je do zadku sráčům. Pokud tedy sprostá slova, jsou to nějaké podvědomě zakořeněné neurotické pochody, které občasně vyjedou v nějakou tu sprostou větu v diskuzi, no a? Budu se snažit si na to dávat pozor. V článku si to uhlídám.

 

Imothep
27.01.2016 12:12

a kdy bude profil Dream Theater?? :oD

 

Jirka Pokorný27.01.2016 11:06

Zdravím Vás, Strayi... Dobrých muzikálně-pisatelských webů není na netu mnoho, jsem proto rád, že jsem před několika měsíci narazil na Crazy Diamond a často se k němu vracím. Už pro výběr kapel, o kterých píšete (jsou mi blízké, s nimi jsem v podstatě vyrůstal a s nimi i stárnu, zažil jsem jejich vrcholy i pády), tak pro kvalitu profilů, jež máte na svědomí Vy. Z vlastní zkušenosti vím, že to, čím se pro ostatní, anonymní čtenáře zabýváte, vyžaduje spoustu času, znalostí, peněz. A Vy zdarma poskytujete ostatním možnost si své vědění doplnit. Přestože nejsem na hudebním políčku žádný začátečník, většinou ve Vašich profilech najdu nějakou tu novinku. Nestydím se to napsat, člověk se učí celý život a doporučoval to již Lenin. Potud Vám tedy patří můj dík za rozšíření hudebních obzorů. Neodpustím si ale jednu připomínku, tak bych to asi nazval. Nejsem rozhodně puritán, ale je vážně nutné nebo módní používat na jinak seriózním a informacemi nabitém hudebním webu v diskuzích Vaše slovní obraty typu - cituji: "tolik čůráků pohromadě, záhul jako píča, nitro-mrdka"...? Navíc, pokud dobře čtu, nevšiml jsem si podobného slovníku u jediného z diskutujících. Taková mluva mi k Vám, v porovnání s ostatním co píšete, nesedí, ani nedělá z normálního rockera tvrdšího rockera a navíc soudím, že právě tu serióznost webu snižuje. Tak jen tolik. A Vy mi teď můžete napsat, abych Vám třeba vlezl na záda (přinejmenším)... To, co děláte, má určitě smysl, přeju Vám tedy do dalšího psaní spoustu nápadů a chuti. Ať se Vám daří, čtenáři přibývají a nenechte se odradit rýpaly :)

 

DarthArt
26.01.2016 23:01

Paráda! VIVA TIGERTAILZ!

 

Stray
26.01.2016 22:26

Ano, ty DRAIN si pamatuju, hrály takovou směs post-grunge a metalu z poloviny devadesátek, myslím že to Iommi táhnul se zpěvačkou, pak nějak vyšuměly. Nikdy jsem je ale nebral jako bůhvíněco super - nebyly zas až tak dobrý. P.S. Už dost o NITRO! :-) Stejně jako další trapárny: Roxx Gang, D´Molls, London, Nelson, Tuff, Diamond Rexx bude i tato nitro-mrdka v seriálu chybět, TIGERTAILZ chybět nebudou!:-)

 

1 2

 

 

 

 

TOPlist