-

Notice: Undefined offset: 2 in /www/sites/8/site30188/public_html/lib/globals.php on line 209 Notice: Undefined offset: 1 in /www/sites/8/site30188/public_html/lib/globals.php on line 209

..Diskuse (71)

11.10.2017 23:23

V Plzni stále vzpominame jak v 2013 roce přijelo několik stovek členů fan jádra Ruch Chorzov na 3.předkolo Ligy mistrů, to byl hukot. Znam lidi, co byli i u nich a byl to průchod Stínadly, šlo takřka o kejkak.:-)

11.10.2017 21:01

Jinak Stray má pravdu s tím odbojem za WWII - zatímco v Praze byl klid a německej voják službu v Praze považoval za požehnání, Varšavy se naopak děsil. Je ale pravda, že Poláci byli v úplně jiný situaci - nacisti je v podstatě už ve druhý vlně určili k vyhlazení a tak Poláci vlastně bojovali o holej život. To, co v Generálním gouvernementu dělaly stvůry jako Frank, Krüger nebo Globocnik bylo strašný.

11.10.2017 20:55

Poláci jsou fajn lidi, maj nás rádi a jsou k nám přátelští. Já to znám třeba na Krkonoších - polští turisti jsou hrozně fajn. Navíc jsou ještě takový normální - vidíš krásnou dvacetiletou holku, která jde normál s kletrem po horách, její český ekvivalent by pravděpodobně seděl někde ve Špindlu v lifestylovým podniku a jezdil tágem pod sjezdovku ::) Samozřejmě to neplatí na všechny, ale mám pocit, že Polky ještě zdaleka nejsou takový ty moderní fifleny jako je to třeba úplně normální v Praze... taky Polsko je víc otřískaný, míň kancelářskejch superbaráků, míň panneterií a podobnejch píčovin - ta globalizace to tam prostě ještě nepohltila. U nás minimálně v Praze bohužel jo.

Poláci jsou družní lidi.. jedeš v neděli po zapadlý vesnici, a na tý jedný ulici spousta lidí, bavěj se, většinou do kostela nebo pro flašku (nebo obojí), když pak přejedeš do první český vesničky, máš pocit, že tam všichni vymřeli na mor.

Taky je ale pravda, že Poláci jsou extrémisti... když někdo dělá největší bordel na fesťáku, budou to Poláci, když si budeš číst o hooligans, nejhorší kriminálníci mezi nima jsou zase Poláci. Takže suma sumárum - fajn Poláka rozhodně nesmíš minout, debila Poláka obejdi ale opravdu velkým obloukem. A ty prochlastaný od vodky ještě větším.

zdenos11.10.2017 17:50

Ohněm a mečem :) a na MS by mohli být silní, to jo, ale kvalifikační skupinu neměli tak extra těžkou.

11.10.2017 16:12

Stray: Pane domácí, jak jste mě nedávno nasral s tou Chelsea Wolfe, tak teď jste si u mě zase dost šplhnul. Já jsem se teprve před několika lety dověděl, že jsem z jedné šestnáctiny Polák. :-) Sice mě to dost překvapilo, ale zároveň se tím hodně věcí vysvětlilo. Třeba to, proč v dětství k mým oblíbeným seriálům patřili Čtyři z tanku a pes, Pan Wolodyjowski a Slavný lovec Pampalini. :-)

11.10.2017 15:33

"Dla Zcego" :-)))) Je ale fakt, že kdykoliv čtu o nějakém polském hrdinství v nějaké historické literatuře, tak mě to dokáže hodně vybudit, zasáhnout, dojmout, prostě oslovit. S tím národem nemám vůbec nic společnýho a přesto jim fandím a mám k nim kladný vztah. Tak třeba protinacistickej odboj za 2.světové války, čelení ruským usurpátorským snahám trvajícím staletí a hlavně jak dokázala jejich výtečně organizovaná jízda vypráskat Turky od Vídně roku 1699, to byl vyloženě husarskej kousek :-), oni šli do všeho totálně naprudko. Navíc mám pocit, že nás maj v oblibě (před dvěma lety jsem si zajel do Drážďan a trochu nacamranej jsem tam v noci natrefil u Labe na nějakýho Poláka, kterej když se dozvěděl, že jsem Čech, tam se hned smál, začal mě plácat po ramenou (s tím že "česki švejk") a mával za mnou snad sto metrů :-) hele, já jim budu na fotbalovém MS fandit a jsem přesvědčen, že teď maj nejsilnější tým za posledních 35let, kterej má šanci tam urval třeba i semifinále (jsou schopný vyřadit Němce, když budou mít den). Asi je to blbý, ale já bych jim fandil i proti Slovensku.

carcass
11.10.2017 12:35

Thrash The Trash bylo ve své době zjevení, to byla totálně našlapaná deska, jak psali kolegové níže - byla na úrovni tehdejší širší thrashové špičky, což se mi například potvrdilo v Polsku na jejich metalmánii, kde Arakain totálně dostal polské fans a Aleš s velkým dojetím pak místo "proč" ječel polsky "Dla Zcego" :-), s kámošemi jsme si navzájem potvrdili, že na takový Arakain mají jen ty největší thrasové spolky :-). Také se podepisuju pod názor, že tato deska je tak dobrá, protože ty songy byly časem pořádně prověřené a byly to všechno koncertní tutovky, líbí se mi názor, že to bylo jako by Kreator místo Endless Pain vydal rovnou Extreme Aggression, což na tu desku skvěle sedí, samozřjemě že Extreme je kvalitou o level výše, ale ten princip sedí...:-). Pak už to ale nikdy nebylo takové terno jako v té době, s výjimkou obodbí Apage Satanas, kdy Arakain chytil druhý dech. Kdyby Arakain byli z Německa, tak dneska jsou už dávno finančně za vodou a jejich desky jsou v metalové siní slávy, takhle zůstali na pozici špičkové lokální party, která kdysi měla potenciál prorazit....a takových part v našem metalovém rybníce opravdu mnoho nebylo. Další podobnou partou, možná i s dost podobným osudem byla slovenská Tublatanka, to byly ve své době 2 jasně nejlepší kapely ve federálním prostoru, koncerty Tublatanky v odbobí 88-91 byly kultovní záležitostí

11.10.2017 10:07

Schizofrenii jsem si včera večer pustil a po hudební stránce opravdu není špatná. S těmi texty musím bohužel souhlasit. Ty dva níže zmíněné podle mě patří vůbec k tomu nejhoršímu, co Aleš kdy napsal.
Ještě bych se vrátil k tomu Kladivu na čarodějnice. Kdysi jsem v nějakém článku četl, že pro Törr napsal nějaké texty, ale nikde se mi nepodařilo zjistit, které to byly. Vzhledem k nevalné úrovni ostatních textů kapely z té doby (v některých případech se jednalo pouze o slepence úryvků špatně přeložených textů zahraničních kapel jako Venom, Possessed a Celtic Frost, které moc nedávaly smysl), bych řekl, že pro ně Aleš napsal pouze ten jeden (někde jsem četl, že byl původně určený pro Arakain, ale kapele se zdál příliš temný, nicméně se může jednat pouze o nepodloženou spekulaci).

Norr
11.10.2017 09:40

Tak se tu s hrůzou dovídám, že prý první deska Arakainu je horší, nežli druhá. No to sem se dožil časů, to vám povím ;o) Já si celý dlouhý roky myslel, jak Schíza nemá už ty koule a dost nestíhá za TTT a to jak hudebně, tak textově (byť ten občasný, ale pravidelný a o to hlubší propad na textové bahno přišel až později) a ono jakože ne? Asi budu za blbce, ale pro mě je TTT nejlepší deska Arakainu, ať kdo chce říká co chce ;o)

11.10.2017 09:04

Proto je také nejlepší Sedmá pečeť:)