1 83 84 85 86 87 88 89 103

KAMPFAR - Djevelmakt

Vlastně musím přiznat, že si zrovna teď vyloženě užívám svoje black metalu hodně nakloněné období. Díky čemuž by se dalo doplnit, že jsem v sobě znovu probudil nemalý zájem a nadšení pro metalovou hudbu obecně. Nemyslím takové to setrvalé nadšení posledních let, ale nadšení ještě o něco větší. Snad jen pětiletka z přelomu osmdesátých a devadesátých let (1988-1993), kdy jsem se o metalovou hudbu začal zajímat, zůstane v tomto ohledu navždy nepřekonána. Jak jinak to tedy nazvat, když už si člověk (tímto dříve nezasažený) zpětně shání alba tř Více

27.02.2014Diskuse (0)Stray

ADRENALINE MOB - Men Of Honor

V souvislosti s projekty jako ADRENALINE MOB sám velmi nerad užívám přívlastku „supergroup“, byť je jasné, že kapelu tvoří několik muzikantů, kteří se již v minulosti na scéně objevili a sice v řadách poměrně úspěšných kapel. Album „Men Of Honour“ je teprve druhou řadovkou tohoto projektu, jinak vedeného především vokalistou prog-metalových SYMPHONY X Russellem Allenem. Jejich hudba je však od jeho hlavního působiště velmi vzdálena. Nečekejte žádné kytarové kejkle ani hradby kláves, nečekejte nic co by budilo dojem podobně umělecky vystavěné Více

23.02.2014Diskuse (0)Stray

THROWDOWN - Intolerance

Straight edge přísňák Dave Peters po delší pauze uvedl opět do chodu svoji mašinu jménem THROWDOWN, která spolu s obnovením činnosti přináší na trh i své nové album - „Intolerance“. Nahrávka přichází po dlouhých pěti letech od svého předchůdce a z tohoto pohledu není ani moc překvapivé, že zní tak, jak zní, a sice jako klasický comeback. Kapela se nepouští do žádných experimentů či nepředložeností a hraje pěkně na jistotu přesně to, čím se proslavila. Stejně jako na starších deskách do nás hustí tvrdé a ostré groove riffy, které podporuje Více

21.02.2014Diskuse (0)Sicky

RED DRAGON CARTEL - Red Dragon Cartel

Famózní americký kytarista Jake E. Lee vešel ve známost zejména v období let 1983 až 1987, kdy svou jiskrnou hrou obohatil tehdejší sólovou tvorbu OZZY OSBOURNEa (hrál na skvělých albech „Bark At The Moon“ a „The Ultimate Sin“). Během těchto let stál neoprávněně tak trochu ve stínu svého předchůdce u Madmanova bandu - tragicky zesnulého kytaristy Randyho Rhoadse a posléze vlastně i svého nástupce, tehdy mladičkého Zakka Wyldea. Na počátku devadesátých let se vykázal rovněž svým vlastním, znamenitým hardrockovým bandem - BADLANDS Více

18.02.2014Diskuse (0)Stray

SUICIDAL ANGELS - Divide And Conquer

Nutno přiznat, že tahle řecká thrash metalová úderka to ve své obyčejnosti dotáhla v posledních letech vcelku daleko. Až se tomu opravdu divím. Jasně, SUICIDAL ANGELS jsou nyní mediálně poměrně upřednostňovanou partou, za což zjevně může mimo aktivního přístupu samotné kapely ke koncertním štacím i smlouva s velkým německým vydavatelstvím, jenže tvářit se, že v jejich případě jde o něco super, by bylo hodně mimo mísu. Sebevražední andělé totiž zastupují přesně tu podobu letitého žánru, která posluchači nenabízí zkrátka nic víc než Více