DEF LEPPARD - Drastic Symphonies

Vlastně nejsem příznivcem kompilačních alb a různých rekapitulačních výběrovek. Můj názor je ten, že každá řadová deska má specifické fluidum. Dříve rovněž sebou nesla atmosféru doby a z toho plynoucí zvuk, takže rychlé přeskakování z jednoho období k druhému na základě nějakých ojedinělých hitových odstřižků mě zkrátka během poslechu jedné desky nikdy nevyhovovalo. Navíc již není začátek porevolučních devadesátých let, kdy se člověk ve velkém seznamoval s diskografiemi slavných rockových a metalových kapel a ujasňoval si, co je a co není pro Více

31.05.2023Diskuse (8)Stray

METAL CHURCH - Congregation Of Annihilation

Prapůvodní metalová kapela ze severozápadu USA hlásí připraveno! Když tak novinku poslouchám, říkám si, že prakticky nějak takhle si představuji povedenou desku od METAL CHURCH, což zde není jednoduché podrobně specifikovat, zvlášť pak u kapely, která za těch čtyřicet let existence často měnila sestavu a její dva stěžejní frontmani jsou již oba na onom světě. Po dobrovolném skonu Mikea Howea, angažovala vloni powermetalová stálice ze Seattlu na uvolněný pěvecký post řízného Marca Lopese, tedy velice vhodného týpka, jehož zanícený Více

30.05.2023Diskuse (12)Stray

THERAPY? - Hard Cold Fire

Není to špatné album. Asi tak nějak bych ohodnotil novou desku kapely, která se mnou během své třicetileté dráhy nikdy moc necloumala. A to už má na své pažbě šestnáct řadových záseků. Severoirští THERAPY? letos vrhají do placu svou naprosto typickou desku, která potěší jejich fans a ty další ponechá v klidu. Novinka „Hard Cold Fire“ je vlastně vyváženou definicí obhroublého rock´n´rollu této trojice, neboť se v rámci ní kapela nepřiklání ani na stranu punkové přímočarosti a už vůbec nezhutňuje prostor psychedeličtější podstatou některých svých obdob Více

26.05.2023Diskuse (1)Stray

ENTHEOS - Time Will Take Us All

V rámci brouzdání po netu jsem nedávno narazil na čerstvou akvizici Metal Blade. Zmíněné vydavatelství, ač zasloužilá instituce, nesází jen na klasiky, ale vždy se snažilo svou nabídku v rozumné míře oživovat, zpestřovat a také aktualizovat. S ENTHEOS tedy rozhodně neprohloupili. Duo Navene Koperweis a Chaney Crabb na svém třetím albu předvádí moderní variantu dostatečně srozumitelné, přitom však nápadité a do jisté míry i progresivní metalové hudby. Začíná se sice ve stylu generické tech orgie, spadající do ranku kapel od Unique Leader, s přibývajícím čas Více

25.05.2023Diskuse (0)Pekárek

WINGER - Seven

WINGER, One And Only! Chce se mi po poslechu novinky těchto amerických hardrockerů zvolat. To proto, aby si právě ta část nepříliš znalých uvědomila, že hair-metal z osmdesátých let nelze obsáhnout jen znalostí DEF LEPPARD, KISS, MÖTLEY CRÜE a několika dalšími notoricky profláklými jmény, ale že zde jsou i jínačí laskominy, které se k vynikajícím tvůrčím okamžikům vyšplhávají ještě hodně dlouho po svém komerčním boomu. Jasně, WINGER v těch dávných dobách dost možná nepatřili ani mezi dvacítku nejúspěšnějších kapel Hard N´Heavy, ni Více