CLUTCH - Book Of Bad Decisions

S hlasem jako drtička štěrku má Neil Fellon vždy velkou šanci nestát stranou, ale naopak, strhnout na písně CLUTCH náležitou pozornost. Nutno říct, že i přes civilní vyznění této kapely z Marylandu, jinak také po celá léta působící spíše jako parta řemeslníků, než hudebníků co mají touhu docílit určité popularity, se mu to v poslední dekádě docela daří. CLUTCH dnes působí o dost etablovaněji na americké scéně a dokonce si získali v posledních letech mnoho fans na Starém kontinentě. Aktuální materiál, nahraný v Nashvillu za asistence Van Více

18.09.2018Diskuse (2)Stray

LENNY KRAVITZ - Raise Vibration

Jestli má někdo nárok na označení „skutečná rocková star“, pak je to jednoznačně Lenny Kravitz. Asi bychom v posledních třiceti letech nenašli personu, která dosáhla s vlastní hudební produkcí podobně konstantního úspěchu. Lenny naplňuje označení hvězdy nejen co se týče komerční stránky své tvorby, ale i ve směrech týkajících se muzikantské profesionality, vzhledu, do detailu propracované stylizace hudby, jdoucí naprosto přirozeným způsobem souběžně s jeho osobnostní podstatou. Tento chlápek se vlastní hudební kariérou prostě baví, a ačkoliv Více

17.09.2018Diskuse (1)Stray

QUEEN - Sheer Heart Attack

Rok 1974 jako by byl pro Briana Maye zakletý. Sotva se dostal ze žloutenky a mohl se vrátit k pořádné práci pro kapelu, objevil se u něj vřed na dvanácterníku a kytarista byl opět mimo provoz. QUEEN museli zrušit americké turné a protože se už nahrávala nová deska, pracovali Freddie, John a Roger po určitou dobu ve studiu ve třech. Je tedy až překvapivé, že právě album natáčené za takhle obtížných podmínek se nakonec tak moc povedlo a patří mezi úplně nejlepší nahrávky, která skupina stvořila.Dne 11. října 1974 předestřel třetí desku singl s písnič Více

15.09.2018Diskuse (1)DarthArt

MONSTER MAGNET - God Says No

Po komerčním úspěchu „Powertrip“ značil prodejní neúspěch následujícího alba „God Says No“ velké rozčarování, zvlášť když materiál patří dodnes k úplně nejlepším, jaké ze sebe kdy MONSTER MAGNET dostali. Zákonitosti fungování hudebního byznysu však byly vždy velmi nevyzpytatelné, zvlášť pak na přelomu milénia. Vydavatelství zkrátka kapelu příliš nepodpořilo, což se záhy ukázalo jak předzvěst ukončení spolupráce s A&M Records. Velký propad zájmu deska pocítila zejména ve Spojených státech, kde se tou dobou proháněly nejrůznější módní Více

12.09.2018Diskuse (1)Stray

QUEEN - Queen II

Jestli se až do vydání debutního alba věci pro QUEEN vyvíjely poměrně zdlouhavě, v roce 1973 se karta obrátila. V červenci vyšla deska a následující měsíc už kapela opět mířila do studia, aby zde stvořila jejího následovníka. Zároveň pilně propagovala debut, který si vůbec nevedl špatně, i když o nějakém frenetickém nadšení posluchačů se ještě mluvit nedalo. Počet příznivců skupiny ale kontinuálně stoupal a byl založen i fanklub QUEEN, ve své době velmi důležitý komunikační kanál mezi muzikanty a fanoušky. Na druhou stranu ale měla kapela v té době a Více